ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • Svitlana Cherneta Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, м.Луцьк, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.19.3.10

Ключові слова:

соціальна відповідальність, майбутні соціальні працівники, професійна підготовка, заклади вищої освіти, компоненти, компетентність, соціальна спрямованість, діяльність.

Анотація

В статті актуалізується проблема формування соціальної відповідальності в майбутніх соціальних працівників в сучасних євроінтеграційних умовах українського суспільства. З аналізу наукових праць розкривається поняття соціальної відповідальності майбутніх соціальних працівників, розкриваються особливості динаміки її формування протягом навчання в закладах вищої освіти, визначаються компоненти соціальної відповідальності та їх критерії. Зроблено аналіз змістового компоненту підготовки студентів та визначено рівень їх соціальної відповідальності. Запропоновано педагогічні умови ефективного формування соціальної відповідальності як професійно значущої якості соціального працівника у процесі професійної підготовки.

Біографія автора

Svitlana Cherneta, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, м.Луцьк

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної роботи та педагогіки вищої школи,

Посилання

Вієвська, М. (2016). Технологія формування ціннісного ставлення до соціальної відповідальності у студентів економічного вузу. Наукові записки. Серія: педагогіка. №2. 275 с. [Vievskaya, M. (2016). Technology of formation of value attitude towards social responsibility at students of economic university. Proceedings. Series: pedagogy. No 2. 275 p. [in Ukrainian].

Карпенко, О.(2007). Професійна підготовка соціальних працівників в умовах університетської освіти: науково-методичний та організаційно-технологічний аспекти. Монографія. Дрогобич: Коло. 374 с. [Karpenko, O. (2007). Professional training of social workers in the conditions of university education: scientific and methodological and organizational-technological aspects. Monograph. Drohobych: Circle. 374 p. [in Ukrainian].

Патинок, О. (2008). Взаємозв’язок становлення відповідальності з особливостями професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників. Наук. часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 12. Психологія. Зб. наук. праць. Київ: НПУ імені М.П.Драгоманова, № 22(46). C. 237–244. [Patinok, O. (2008). Relationship becoming liable to the peculiarities of professional orientation of future social workers. Science magazine of the NPU named after M. P. Drahomanov. Series 12. Psychology. Zb sciences works Kyiv: NEA Dragomanov, 22 (46). 237-244. [in Ukrainian].

Патинок, О.(2016). Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний. Науковий вісник ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 2 (39). C. 176-179. [Patinok, O. (2016). Formation of professionally significant responsibility as a future professional social, psychological. Scientific herald of Uzhgorod University. Series: “Pedagogy. Social work”. 2 (39). 176-179. [in Ukrainian].

Про вищу освіту. (2014).Закон України. Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page. – Назва з екрану. [About Higher Education. (2014). Law of Ukraine. Access: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page. [in Ukrainian].

Стаднік, Н. (2015). Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів. Психолого-педагогічні науки. № 3. C. 60-64. [Stadnik, N. (2015). Essential characteristics of social responsibility of students. Psychological and pedagogical sciences. No 3. P. 60-64. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-30

Як цитувати

Cherneta, S. (2019). ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Social Work and Education, 6(3), 330–338. https://doi.org/10.25128/2520-6230.19.3.10

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION