БІЛІНГВАЛЬНА ПРОФЕСЙНА ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Svitlana Kolyadenko Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна,, Україна https://orcid.org/0000-0002-8947-6122
  • Svitlana Sytniakivska Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна,, Україна https://orcid.org/0000-0003-1367-0487
  • Natalia Seiko Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна,, Україна https://orcid.org/0000-0002-6197-9553

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.20.1.6.

Ключові слова:

методика, глобалізація, білінгвальна професійна підготовка, соціальні працівники.

Анотація

У даній статті представлена методика білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери як альтернатива класичній підготовці в умовах глобалізації, євроінтеграції соціальної роботи, стирання кордонів. Доведено, що білінгвальна професійна підготовка є необхідною складовою сучасної системи навчання у ЗВО, яка потребує вивчення і подальшої розробки з наукової та методичної точки зору. Запорукою успішного впровадження білінгвальної професійної підготовки у навчальний процес має бути ретельно розроблена методика її впровадження та навчально-методичне забезпечення, яке є головною складовою усього процесу професійної підготовки. Реалізація професійної підготовки на білінгвальній основі розширить можливості майбутнього фахівця щодо адаптації у професійних, соціальних, інформаційних, наукових реаліях сьогодення.

Біографії авторів

Svitlana Kolyadenko, Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна,

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувачка кафедри соціальних технологій,

Svitlana Sytniakivska, Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна,

доктор педагогічних наук, доцент, кафедра соціальних технологій,

Natalia Seiko, Житомирський державний університет імені Івана Франка, м. Житомир, Україна,

доктор педагогічних наук, професор, кафедра соціальних технологій,

Посилання

Дубасенюк, О. 2005. Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога : [монографія]. Житомир: Житомирський державний університет ім. І. Франка.

Бондар, В. 2005. Дидактика. Київ: Либідь.

Ситняківська, С. (2018). Теорія і методика підготовки фахівців соціальної сфери на білінгвальній основі в умовах університету: [монографія]. Житомир: Вид. О.О. Євенок, 524 с.

Понятійно-термінологічний білінгвальний словник: соціальна сфера (Terminology Bilingual Dictionary). (2016). Автори-укладачі: І. В. Літяга, С. М. Ситняківська; за заг. ред. проф. Н. А. Сейко. Вид. 3-ге, перероб. і доп. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 224 с.

Савченко, О. (1997). Ознаки особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя. Творча особистість вчителя : проблеми теорії і практики. Київ, 25 – 29.

Вайнола, Р., Сисоєва, С. (2010). Методика викладання соціально-педагогічних дисциплін : навч. посіб. К.: Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка. 152 с.

Ситняківська, С. (2017). Розробка навчально-методичного забезпечення білінгвальної професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. Педагогічні науки. Житомир: Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка, Вип. 3 (89), 135–143.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-30

Як цитувати

Kolyadenko, S., Sytniakivska, S., & Seiko, N. (2020). БІЛІНГВАЛЬНА ПРОФЕСЙНА ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. Social Work and Education, 7(1), 76–83. https://doi.org/10.25128/2520-6230.20.1.6.

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION