НОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ СІМЕЙ (рецензія на монографію «Соціальна робота із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом: інтервенція з розвитку сильних сторін»)

Автор(и)

  • Віра Поліщук Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.4.11

Анотація

-

Біографія автора

Віра Поліщук, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності

Посилання

Столярик, О. Ю. (2022). Підхід, орієнтований на сильні сторони, у соціальній роботі із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом. Дис. … доктора філософії, спец. 231 «Соціальна робота» . Тернопіль:Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка. https://tnpu.edu.ua/naukova-robota/docaments-download/razovi_rady/dis_Stoliaryk.pdf

Столярик, О. & Семигіна, Т. (2022). Соціальна робота із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом: інтервенція з розвитку сильних сторін [Монографія]. Таллінн: Teadmus. https://teadmus.org/main-publications/sm-23

Столярик, О., Семигіна, Т. & Зубчик, О. (2020). Сімейна соціальна робота: реалії України. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського,4 (133). С. 38–46.

Semigina, T. (2017). Is Zero Discrimination possible? Voices from Ukraine. In: Henrickson, M., et al., eds. Getting to zero: Global social work responds to HIV (pp. 255-280). Geneva: UNAIDS and IASSW.

Semigina, T. & Karkach, A. (2021). The elderly care, active ageing and geragogy: could they co-exist in Ukraine and how? Репрезентація освітніх досягнень, мас-медіа та роль філології у сучасній системі наук. Вінниця: Європейська наукова платформа. https://doi.org/10.36074/rodmmrfssn.ed-2.04

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-11

Як цитувати

Поліщук, В. (2023). НОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ СІМЕЙ (рецензія на монографію «Соціальна робота із сім’ями, які виховують дітей з аутизмом: інтервенція з розвитку сильних сторін»). Social Work and Education, 9(4), 568–570. https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.4.11