РОЗВИТОК ГЕНДЕРНИХ ПІДХОДІВ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ (РЕЦЕНЗІЯ НА КНИГУ А. ЯРОШЕНКО ТА Т. СЕМИГІНОЇ. «ҐЕНДЕРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ: ЯК ІНВЕСТУВАТИ ФЕМІНІСТИЧНІ ПОГЛЯДИ У ҐЕНДЕРНО ТРАНСФОРМАЦІЙНУ ПРАКТИКУ»)
Анотація
Монографія «Ґендерна компетентність у соціальній роботі: Як інвестувати феміністичні погляди у ґендерно трансформаційну практику» (Ярошенко & Cемигіна, 2022) є важливим внеском у розвиток гендерної теорії та практики в соціальній роботі. В умовах сучасного суспільства, де питання гендерної рівності стають дедалі більш актуальними, особливо в контексті соціальних трансформацій і криз (Dvoriak et al., 2020), книга виступає своєрідним дороговказом для соціальних працівників, тренерів, викладачів та дослідників, зацікавлених у впровадженні гендерних підходів у свою діяльність.
Посилання
Ярошенко, А., & Семигіна, Т. (2022). Ґендерна компетентність у соціальній роботі: Як інвестувати феміністичні погляди у ґендерно трансформаційну практику [Монографія]. Даллас: Primedia e-Launch LLC. [Yaroshenko, A., & Semigina, T. (2022). Gender competence in social work: How to invest feminist perspectives into gender transformative practice. Dallas: Primedia e-Launch LLC]. https://doi.org/10.36074/gkusryaifpugtp-monograph.2022
Ярошенко, А., Семигіна, Т. (2023). Навчальний простір феміністичної педагогіки: принципи та стратегії. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends: V International Scientific and Practical Conference (p. 215-216). Oxford-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform. [Yaroshenko, A., & Semigina, T. (2023). The educational space of feminist pedagogy: Principles and strategies. In Theoretical and empirical scientific research: Concept and trends: V International Scientific and Practical Conference (pp. 215-216). Oxford-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform].
Ярошенко, А. & Семигіна, Т.В. (2024a). Від рефлексії до соціальних змін: тренінг розвитку гендерної компетентності соціальних працівників. Social Work and Education, 11(2), 187-202. [Yaroshenko, A., & Semigina, T. V. (2024a). From reflection to social change: Training for the development of gender competence of social workers. Social Work and Education, 11(2), 187-202]. https://doi.org/10.25128/2520-6230.24.2.2
Ярошенко, А. & Семигіна, Т.В. (2024b). Трансгендерна молодь у фокусі соціальної роботи. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (с. 251-254). Умань : Компринт. [Yaroshenko, A., & Semigina, T. V. (2024b). Transgender youth in the focus of social work. In Prosocial personality in the gender dimension: theoretical, methodological and applied aspects: materials of the VII All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation (pp. 251-254). Uman: Komprint].
Ярошенко, А. А., & Семигіна, Т. В. (2024c). Соціальна робота з трансгендерними людьми: впровадження афірмативної практики. Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології: матеріали ІХ Всеукр. з міжн. участю наук.-практ.конф. (с. 176-178). Київ: КНУ імені Тараса Шевченка. [Yaroshenko, A., & Semigina, T. V. (2024c). Social work with transgender people: Implementation of affirmative practice. In Developmental potential of modern social work: methodology and technologies: materials of the IX All-Ukrainian with international participation scientific-practical conference. (pp. 176-178). Kyiv: Taras Shevchenko National University].
Dominelli, L.(2002). Feminist social work theory and practice. Palgrave.
Dvoriak, S., Karagodina, O. & Semigina, T. (2020). Gender competences of social work students: do we need a transformative approach? Social Work and Education, 7(3), 279-288. https://doi.org/10.25128/2520-6230.20.3.3
Yaroshenko, A. & Semigina, T. (2022). Exploring Gender Stereotypes among Prospective Foster Families. Socialinė Teorija, Empirija, Politika Ir Praktika, 25, 62-79. https://doi.org/10.15388/STEPP.2022.48
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олена Савчук

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).