Вплив політики розвитку дорожньої інфраструктури на якість життя громади у місті Батам
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.25.2.1Анотація
Розвиток дорожньої інфраструктури відіграє вирішальну роль у сприянні економічному зростанню та підвищенні якості життя в громадах. Це дослідження зосереджено на впливі політики дорожньої інфраструктури в місті Батам, промисловому та торговому центрі Індонезії, що має стратегічне географічне значення. Використовуючи кількісний описовий метод, дослідження розглядає вплив цієї політики на місцеві економічні показники, соціальне забезпечення та екологічну стійкість. Дані були зібрані з вторинних джерел, таких як урядові звіти, статистичні публікації та академічні дослідження, для аналізу взаємозв'язку між покращенням інфраструктури та показниками якості життя. Результати показують, що покращення дорожньої інфраструктури значно покращує доступність та мобільність, створюючи більші економічні можливості та кращий доступ до основних державних послуг, таких як охорона здоров'я та освіта. Крім того, ці розробки підтримують екологічну стійкість, зменшуючи затори на дорогах та викиди вуглецю. Однак дослідження виявляє кілька проблем, включаючи суперечки щодо придбання землі, обмеження фінансування та неефективність управління проектами, які можуть перешкоджати ефективності політики. Усуваючи ці бар'єри, можна максимізувати потенційні переваги розвитку дорожньої інфраструктури, що сприятиме сталому розвитку урбанізації та регіональній конкурентоспроможності. Це дослідження надає цінні рекомендації для політиків, підкреслюючи важливість інклюзивного планування, надійного управління та залучення громад до розвитку інфраструктури. Очікується, що результати слугуватимуть орієнтиром для аналогічних міських регіонів, які швидко розвиваються.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Dr. Drs. Bambang Santoso Haryono, M.S, Prof. Dr. Choirul Saleh, M.Si, Hendrik Trilaksono

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Creative Commons «Attribution» 4.0