ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З УЧНЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Yliana Gostynska Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

Ключові слова:

соціальний педагог, професійна орієнтація

Анотація

Зміни, які відбуваються в нашій державі, висувають підвищені вимоги до мобільності і адаптивності поведінки людини, її здатності реагувати на виклики сьогодення, а також до результативності її професійної діяльності. Саме тому особливо актуальним є питання профорієнтації особистості. Адже від того, наскільки вдалим є вибір професії, значною мірою залежить ефективність праці, а, отже, успішність людини. Насамперед проблема профорієнтації стосується учнівської молоді, яка стоїть перед вибором подальшого життєвого шляху.

Біографія автора

Yliana Gostynska, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

магістрант спеціальності "Соціальна педагогіка"

Посилання

Близнюк Л.Н. Профорієнтаційна робота у школі / Л.Н. Близнюк // Завуч. – 2012. – № 15. – С. 50-54.

Жемера Н.В., Тименко М.П. Людина і світ професій : [програми для старших класів загальноосвітніх навчально-виховних закладів України] / Н.В.Жемера, М.П.Тименко. – К. : ІСДО, 2003. – 28 с.

Закатнов Д.О., Мельник О.В., Федоришин Б.О. Зміст профорієнтаційної роботи зі старшокласниками / Д.О.Закатнов, О.В.Мельник, Б.О.Федоришин – К.: ІПВ АПН України, 2003. – 80 с.

Варнавських Н.М. Проблеми професійного самовизначення молоді на сучасному етапі ринкових перетворень / Н.М.Варнавських // Педагогіка і психологія. – 2002. – № 4. – С.15-18.

Головаха Е.И. Жизненная перспектива и профессиональное самоопределение молодежи / Головаха Е.И. – Киев : Наукова думка. – 2008. – 144 с.

Кавецький В.Є. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільських загальноосвітніх шкіл / В.Є.Кавецький // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 1999. – № 5. – С.116-119.

Капустіна О.В. Активізація професійного самовизначення старшокласників / О.В.Капустіна // Навчальні інновації та їх вплив на якість освіти. – К.: КНЕУ, 2003. – С. 437-438.

Педагогічні основи трудового становлення і професійного самовизначення учнівської молоді : [монографія] / За ред. М.П.Тименка. – К.: Інститут педагогіки України, 2006. – 268 с.

Тименко М.П., Мельник О.В. Формування готовності старшокласників до професійного самовизначення в умовах ринку праці / М.П.Тименко, О.В.Мельник // Педагогіка і психологія. – 2005. – № 3. – С. 109-116.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-10

Як цитувати

Gostynska, Y. (2015). ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З УЧНЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Social Work and Education, 2(1), 24–28. вилучено із https://journals.uran.ua/swe/article/view/74102

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION