МУЗИКОЗНАВЧІ ТА КІНОЗНАВЧІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ДРАМАТУРГІЧНИХ ФУНКЦІЙ КІНОМУЗИКИ: історіографія питання
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2013.137429Ключові слова:
драматургічні функції, інтерпретація, кіномузика, кінематограф, електронний синтез звукуАнотація
Стаття присвячена аналізу музикознавчих та кінознавчих інтерпретацій драматургічних функцій кіномузики. У процесі аналізу літератури були виявлені різноманітні підходи до засобів їх класифікації та систематизації. У полі зору автора – наукові праці з проблем кіномузики – від радянських та західних авторів 30-х років ХХ століття до сучасних розвідок українських науковців.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.