КИЇВСЬКІ КОНЦЕРТИ ДУХОВНОЇ МУЗИКИ ОЧИМА МУЗИЧНОЇ КРИТИКИ (за матеріалами рецензій О. Канєвцова в газеті "Києвлянин": 1900-1917 рр.)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2013.138053Ключові слова:
концерти духовної музики ("духовні концерти"), "церковність" духовної музики, якість виконання, репертуарні вподобання, музично-концертна атмосфераАнотація
Стаття присвячена дослідженню практики проведення концертів духовної музики в Києві в період 1900–1917 рр. На матеріалі рецензій критика О. Канєвцова в газеті "Києвлянин" детально висвітлені особливості ставлення слухачів до духовних концертів, їх репертуарні вподобання, питання якості виконання духовної музики у Києві в порівнянні з аналогічними концертами Росії рубе- жу XIX–XX ст. Всі матеріали архіву, на яких ґрунтується дослідження автора, в науковий обіг вводяться вперше.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.