КОМПОЗИЦІЙНІ ПРИЙОМИ ГРАФІЧНОГО ВТІЛЕННЯ ЕТНІЧНОЇ ПРОЕКТНОЇ КОНЦЕПЦІЇ

Автор(и)

  • Tetiana Bozhko кандидат мистецтвознавства, завідувач кафедри графічного дизайну та реклами Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2014.138115

Ключові слова:

рекламно-графічна продукція, етнічні проектні концепції, композиційна організація знаково-символьних елементів

Анотація

Публікація продовжує наукові розвідки щодо проектних концепцій та умов втілення кожної з них у рекламній продукції. Обґрунтовано наявність типових композиційних угруповань знаково-символьних елементів, встановлено умови композиційної організації інформації, яка відповідає етнічній концепції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення