НЕОЛОГІЗМИ В СУЧАСНИХ ДРУКОВАНИХ ЗМІ (на прикладі британських мас-медіа)

Автор(и)

  • Oksana O. Bilets’ka кандидат культурології, доцент кафедри іноземних мов Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2015.138377

Ключові слова:

неологізм, друковані ЗМІ, газетна лексика, лінгвокультурологічна специфіка неологізмів

Анотація

Описано неологізми англійської мови з урахуванням їхніх функцій у суспільстві. Матеріал дослідження отримано методом суцільної вибірки з друкованих ЗМІ, які є джерелом фіксації назв нових понять. Масмедійна мова багата на префіксальні, суфіксальні неологізми, словоскладання та акроніми, більшість яких увійшли в повсякденний вжиток і не зафіксовані у словниках неологізмів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення