СЦЕНОГРАФІЯ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО ТЕАТРУ (НА ПРИКЛАДІ ОПЕРИ "КОРІОЛАН" В.ТРОЇЦЬКОГО)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2015.138433Ключові слова:
нова опера, сценографія, полістилістика, театр, "Коріолан"Анотація
Стаття присвячена дослідженню особливостей сценографії сучасного українського музичного театру, зокрема на прикладі опери "Коріолан" В.Троїцького. Розглядаються основні засоби створення цілісного образу. Музична полістилістичність та різнобарвність поєднується в єдине ціле завдяки майстерній сценографії: декораціям, костюмам, гриму. Втілення провідних ідей європейського театрального мистецтва на тлі музичного колажу провідних жанрів XX століття створює неповторне та цікаве явище в українському культурно-мистецькому просторі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.