МУЗИЧНИЙ МІНІМАЛІЗМ: МІЖ СХОДОМ І ЗАХОДОМ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2016.138485Ключові слова:
мінімалізм, європейська музика, східна музика, естетика,Анотація
У статті зроблено спробу виявити західноєвропейські та неєвропейські естетичні впливи у феномені експериментального та класичного музичного мінімалізму, а, відповідно, зміни, які зазнають просторово-часові параметри MinimalMusic. Автор дійшов висновку, що мінімалізм як закономірне явище художньої культури постмодерної доби виробив свою систему філософсько-естетичних і технологічних принципів, які, у свою чергу, спроможні вступити у синтетичні відносини з іншими прийомами художньої творчості та породити своєрідний художній світ – "Злиття естетики Сходу та Заходу", який у кожного митця набув своїх особливих рис.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.