ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ "ІБЕРІЇ" І. АЛЬБЕНІСА ТА "ГОЙЄСОК" Е. ГРАНАДОСА У РІЧИЩІ МУЗИЧНО- ІСТОРИЧНОЇ ТРАДИЦІЇ РЕНАСІМ’ЄНТО

Автор(и)

  • Natalia V. Zayaz викладач кафедри спеціального фортепіано Одеської національної музичної академії ім. А.В. Нежданової, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2016.138492

Ключові слова:

музична культура Іспанії, Ренасім’єнто, фортепіанний цикл, фламенко,

Анотація

Стаття присвячена аналізу поетико-інтонаційної унікальності фортепіанних циклів І. Альбеніса "Іберія" і Е. Гранадоса "Гойєски", що розглядаються у річищі іспанської музично-історичної традиції епохи Ренасім’єнто.

Біографія автора

Natalia V. Zayaz, викладач кафедри спеціального фортепіано Одеської національної музичної академії ім. А.В. Нежданової

Odessa National Music Academy A.V. Nezhdanova, lecturer of the special piano

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення