ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ "ІБЕРІЇ" І. АЛЬБЕНІСА ТА "ГОЙЄСОК" Е. ГРАНАДОСА У РІЧИЩІ МУЗИЧНО- ІСТОРИЧНОЇ ТРАДИЦІЇ РЕНАСІМ’ЄНТО
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2016.138492Ключові слова:
музична культура Іспанії, Ренасім’єнто, фортепіанний цикл, фламенко,Анотація
Стаття присвячена аналізу поетико-інтонаційної унікальності фортепіанних циклів І. Альбеніса "Іберія" і Е. Гранадоса "Гойєски", що розглядаються у річищі іспанської музично-історичної традиції епохи Ренасім’єнто.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.