АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2018.162807Ключові слова:
формування творчої особистості, глобалізація європейської культури, творчі інноваціїАнотація
Розбудова ідеальної моделі майбутньої творчої особистості ґрунтується на опрацьованому досвіді та аналізі перспектив розвитку міжвузівських культурних, мистецьких та освітніх зв’язків. Передусім − це творчі інновації. Професійна освіта змінює свою основну функцію (відповідно, творчої особистості) – соціалізацію, особливо завдяки соціальним інноваціям.
Головним завдання забезпечення України висококваліфікованими спеціалістами в сфері естрадно-го виконавства, що вирішується на кафедрах Інституту сучасного мистецтва Національної академії керів-них кадрів культури і мистецтв, передбачає вирішення ряду питань, а саме це: забезпечення сучасною методологією професійну освіту у цій галузі, обмін професійним досвідом,якийпередбачаєпокращеннята вдосконалення знань, умінь та навичок у галузі вокального виконавства. Рекомендується також і міжнародне стажування, практика та обмін досвідом задля виходу на більш високий рівень професійної підготовки. Освіта має бути побудована так, щоб знання використовувались студентами осмислено, а не були формальним надбанням. Для цього необхідно застосовувати різні інноваційні підходи та методології.
За проектом Олени Туріної 18 квітня відбувся міжнародний науково-практичний спільний семінар “Майстерня композитора” за участі італійця Леонардо Ріццо, українки Марії Токаренко – студентів Музич-ної Академії у Кракові (Польща) та студентів кафедр естрадного виконавства та сценічного та аудіовізу-ального мистецтва Інституту сучасного мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і ми-стецтв.Окремо зазначимо, що в 2018 році музична спільнота Польщі відзначає 130-річчя заснування Музичної Академії в Кракові. В рамках цієї події відбуваються численні мистецькі заходи, зустрічі, обмін науково-практичними та студентськими конференціями, семінарами, як в самій краківській музичній Академії, так само і в краківській Філармонії імені Кароля Шимановського, в інших польських містах та за кордоном.
Посилання
Абрамович С. Зарубіжна та українська культура. Чернівці: Просвіта, 2002. 290с.
Бітаєв В. Деякі історичні аспекти розвитку гуманістичного світогляду. Актуальні проблеми історії, теорії і прак-тики худ. культури: зб. наук. праць. Київ: ДАКККіМ, 1998. Вип. ІІІ. С.172-180.
Онищенко О. Художня творчість у контексті гуманітарного знання. Київ: Вища школа. 2001. С.41.
Туріна О. Культурно-мистецьке середовище як засіб формування творчої та здорової особи. Вісник КНУКіМ: зб. наук. праць. Вип. 10. Київ, 2004. С.92–101.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.