АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2018.162807Ключові слова:
формування творчої особистості, глобалізація європейської культури, творчі інноваціїАнотація
Розбудова ідеальної моделі майбутньої творчої особистості ґрунтується на опрацьованому досвіді та аналізі перспектив розвитку міжвузівських культурних, мистецьких та освітніх зв’язків. Передусім − це творчі інновації. Професійна освіта змінює свою основну функцію (відповідно, творчої особистості) – соціалізацію, особливо завдяки соціальним інноваціям.
Головним завдання забезпечення України висококваліфікованими спеціалістами в сфері естрадно-го виконавства, що вирішується на кафедрах Інституту сучасного мистецтва Національної академії керів-них кадрів культури і мистецтв, передбачає вирішення ряду питань, а саме це: забезпечення сучасною методологією професійну освіту у цій галузі, обмін професійним досвідом,якийпередбачаєпокращеннята вдосконалення знань, умінь та навичок у галузі вокального виконавства. Рекомендується також і міжнародне стажування, практика та обмін досвідом задля виходу на більш високий рівень професійної підготовки. Освіта має бути побудована так, щоб знання використовувались студентами осмислено, а не були формальним надбанням. Для цього необхідно застосовувати різні інноваційні підходи та методології.
За проектом Олени Туріної 18 квітня відбувся міжнародний науково-практичний спільний семінар “Майстерня композитора” за участі італійця Леонардо Ріццо, українки Марії Токаренко – студентів Музич-ної Академії у Кракові (Польща) та студентів кафедр естрадного виконавства та сценічного та аудіовізу-ального мистецтва Інституту сучасного мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і ми-стецтв.Окремо зазначимо, що в 2018 році музична спільнота Польщі відзначає 130-річчя заснування Музичної Академії в Кракові. В рамках цієї події відбуваються численні мистецькі заходи, зустрічі, обмін науково-практичними та студентськими конференціями, семінарами, як в самій краківській музичній Академії, так само і в краківській Філармонії імені Кароля Шимановського, в інших польських містах та за кордоном.
Посилання
Абрамович С. Зарубіжна та українська культура. Чернівці: Просвіта, 2002. 290с.
Бітаєв В. Деякі історичні аспекти розвитку гуманістичного світогляду. Актуальні проблеми історії, теорії і прак-тики худ. культури: зб. наук. праць. Київ: ДАКККіМ, 1998. Вип. ІІІ. С.172-180.
Онищенко О. Художня творчість у контексті гуманітарного знання. Київ: Вища школа. 2001. С.41.
Туріна О. Культурно-мистецьке середовище як засіб формування творчої та здорової особи. Вісник КНУКіМ: зб. наук. праць. Вип. 10. Київ, 2004. С.92–101.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.