АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2018.162807Keywords:
формування творчої особистості, глобалізація європейської культури, творчі інноваціїAbstract
Розбудова ідеальної моделі майбутньої творчої особистості ґрунтується на опрацьованому досвіді та аналізі перспектив розвитку міжвузівських культурних, мистецьких та освітніх зв’язків. Передусім − це творчі інновації. Професійна освіта змінює свою основну функцію (відповідно, творчої особистості) – соціалізацію, особливо завдяки соціальним інноваціям.
Головним завдання забезпечення України висококваліфікованими спеціалістами в сфері естрадно-го виконавства, що вирішується на кафедрах Інституту сучасного мистецтва Національної академії керів-них кадрів культури і мистецтв, передбачає вирішення ряду питань, а саме це: забезпечення сучасною методологією професійну освіту у цій галузі, обмін професійним досвідом,якийпередбачаєпокращеннята вдосконалення знань, умінь та навичок у галузі вокального виконавства. Рекомендується також і міжнародне стажування, практика та обмін досвідом задля виходу на більш високий рівень професійної підготовки. Освіта має бути побудована так, щоб знання використовувались студентами осмислено, а не були формальним надбанням. Для цього необхідно застосовувати різні інноваційні підходи та методології.
За проектом Олени Туріної 18 квітня відбувся міжнародний науково-практичний спільний семінар “Майстерня композитора” за участі італійця Леонардо Ріццо, українки Марії Токаренко – студентів Музич-ної Академії у Кракові (Польща) та студентів кафедр естрадного виконавства та сценічного та аудіовізу-ального мистецтва Інституту сучасного мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і ми-стецтв.Окремо зазначимо, що в 2018 році музична спільнота Польщі відзначає 130-річчя заснування Музичної Академії в Кракові. В рамках цієї події відбуваються численні мистецькі заходи, зустрічі, обмін науково-практичними та студентськими конференціями, семінарами, як в самій краківській музичній Академії, так само і в краківській Філармонії імені Кароля Шимановського, в інших польських містах та за кордоном.
References
Абрамович С. Зарубіжна та українська культура. Чернівці: Просвіта, 2002. 290с.
Бітаєв В. Деякі історичні аспекти розвитку гуманістичного світогляду. Актуальні проблеми історії, теорії і прак-тики худ. культури: зб. наук. праць. Київ: ДАКККіМ, 1998. Вип. ІІІ. С.172-180.
Онищенко О. Художня творчість у контексті гуманітарного знання. Київ: Вища школа. 2001. С.41.
Туріна О. Культурно-мистецьке середовище як засіб формування творчої та здорової особи. Вісник КНУКіМ: зб. наук. праць. Вип. 10. Київ, 2004. С.92–101.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
1. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
2. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
3. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).