КЛУБНА ХОРЕОГРАФІЯ: ІМПРОВІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО ДОЗВІЛЛЯ

Автор(и)

  • Svitlana Oborska Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2019.167034

Ключові слова:

культура, клубна хореографія, клубна культура, клубний танець, стиль, імпровізація, сучасний танець, хореографічне мистецтво.

Анотація

Мета роботи полягає в дослідженні особливостей клубної хореографії, імпровізаційних ознак як засобів творчого дозвілля молоді. Методологія зазначеного дослідження дозволяє застосувати методи аналізу, синтезу, термінологічного, джерелознавчого підходів. Наукова новизна полягає у визначенні особливостей надання послуг із клубної хореографії. Висновки. У статті розглядаються основні види клубного танцю як вільного, демократичного жанру хореографічної культури та його імпровізаційні особливості як засобу творчого дозвілля та креативного розвитку молоді. Визначено їхнє походження та природу імпровізації. Сформульована специфіка клубних танців, їхніх основних компонентів. Стверджується відрив сучасної клубної хореографічної культури від її минулих народних українських традицій.

Біографія автора

Svitlana Oborska, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри івент-менеджменту та індустрії дозвілля

Посилання

Буттомер П. Учимся танцевать: клубные танцы, латино-американские танцы, европейские (стандартные танцы). Пер. з англ. К. Мальков. Москва : ЭКСМО-Прес, 2001. 256 с.

Кравчук О.Г. Духовний та художній потенціал аргентинського танго. Вісник Міжнародного слов’янського університету. Сер. Мистецтвознавство. 2012. № 1, т. 15. С. 40-50.

Куракина С. Философия танца. LAP Lambert Academic Publishing, 2013. 112 с.

Мистецтво у розвитку особистості: монографія / Ничкало Н. Г. та ін. ; за ред. передмова та післямова Н. Г. Ничкало. Чернівці : Зелена Буковина, 2006. 223 с.

Шариков Д. І. Мистецтвознавча наука хореологія як феномен художньої культури. Типологія хореографії : монографія. Київ : КиМУ, 2013. Частина III. 90 с.

Buttomer, P. (2001). We study to dance: club dances, Латино-американские dances European (standard dances). (K. Malkov, Trans). Moscow: JeKSMO-Pres [in Russian].

Kravchuk, O.H. ( 2012). Spiritual and artistic potential of the Argentinas tango. Visnyk Mizhnarodnogo slov’jans'kogo universytetu, 15, 40-50. [in Ukrainian].

Kurakina, S. (2013). Philosophy of dance. LAP Lambert Academic Publishing [in Russian].

Nychkalo, N. H. (2006). An art is in development of personality. Chernivci: Zelena Bukovyna [in Ukrainian].

Sharykov, D. I. (2013).Study of art science of choreology as a phenomenon of artistic culture. Typology of choreography. Kyiv: [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-22

Номер

Розділ

Мистецтвознавство