ТРАНСФОРМАЦІЯ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ НОВИН У ЦИФРОВУ ЕПОХУ (НА ПРИКЛАДІ ТЕХНОЛОГІЧНО РОЗВИНЕНИХ РИНКІВ)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2019.191767Анотація
Мета статті – виокремлення і аналіз ключових аспектів, які пов’язані з трансформацією формату телевізійних новин в межах таких технологічно розвинених ринків як США, Великобританія та ін. Методологія дослідження ґрунтується на аналізі і моделюванні сучасного медіа-простору, що сприяють осмисленню останніх змін в традиційному телевізійному перегляді, на методі діагностики основних тенденцій зростання значення онлайн-відео і, у зв’язку з цим, розгляді прикладів того, як різні організації працюють із новими формами телевізійних новин, котрі розроблені для цифрового середовища. Наукова новизна полягає у твердженні, що виробники телевізійних новин повинні подолати основні виклики інформаційної доби, щоб мати змогу адаптуватися до змін, враховуючи ерозію традиційного телевізійного перегляду і постійне зростання популярності онлайн-відео та цифрових ЗМІ. Висновки. В сучасному цифровому середовищі проходять трансформаційні процеси, які пов’язані з формотворенням й поступовою зміною традиційної платформи перегляду новин на інноваційні онлайн-платформи, які краще задовольняють інформаційні запити сучасного покоління на відміну від старшого, що віддає перевагу здебільш традиційному перегляду. Зростання популярності «телебачення поза коробкою» і онлайн-відео завдяки діяльності таких гравців, як Netflyx, Amazon, Facebook, Google і YouTube за останні 5-10 років, не лише відображається на об’ємах монетизації цих платформ, але й змінює саму природу телевізійних новин, відкриває перед останніми великі перспективи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.