МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2023.286908Анотація
Мета роботи. Виявити особливості викладання акторської майстерності в дитячих театральних гуртках та визначити перспективні напрями удосконалення методології на сучасному етапі, розглянути специфіку системи художньо-естетичного виховання та мистецько-творчої діяльності театральних гуртків для дітей. Методологія дослідження полягає у застосуванні типологічного методу спрямованого на виявлення та визначення особливостей акторської майстерності в контексті викладання в аматорських театральних гуртках для дітей; компаративного методу для проведення порівняльного аналізу підходів до викладання акторської майстерності в театральних гуртках; еволюційного методу для розгляду динаміки розвитку методики викладання акторської майстерності в театральних гуртках для дітей в контексті особливостей соціокультурного простору другої половини ХХ – початку ХХІ ст.; методу системного аналізу та синтезу, завдяки якому викладання акторської майстерності в дитячих театральних гуртках було розглянуто як частину сучасної театральної педагогіки. Новизна дослідження полягає в проведеному комплексному дослідженні особливостей викладання акторської майстерності в дитячих театральних гуртках на сучасному етапі. Висновки. Театральне мистецтво, як і інші види мистецтва, є формою суспільної свідомості. Історично його розвиток невіддільний від розвитку суспільства, від культури загалом. В даний час в Україні діє велика кількість театральних спільнот. Дані колективи займаються художньо-естетичним вихованням підростаючого покоління поза загальноосвітньої школи, такі театральні гуртки організовані у Будинках дитячої та юнацької творчості, молодіжних театрах, Будинках культури, театрально-фольклорних колективах та ін. В Україні сучасна театральна педагогіка і творча практика спираються на сценічну теорію, методи, артистичну техніку, розроблену провідними зарубіжними та вітчизняними театральними діячами ХХ століття.
Ключові слова: акторська майстерність, театральні дитячі гуртки, творчі здібності дитини, методика викладання, актор.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.