PR-ТЕХНОЛОГІЇ В АРТ-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ: ВЗАЄМОДІЯ МІЖ PR-СТРАТЕГІЯМИ ТА ПРОСУВАННЯМ АРТИСТА-ВОКАЛІСТА
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2023.289844Анотація
Анотація. У статті досліджується використання PR-технологій у контексті мистецтва та культури. Зосереджуючись на українському досвіді, дослідження має на меті розкрити динаміку взаємодії між PR-стратегіями та просуванням артиста-вокаліста. Методологічну основу дослідження складає принцип системного підходу та контент аналізу, а також фундаментальні положення теорії та історії PR-технологій у культурно-мистецькому просторі. Застосовуючи дослідницький підхід, був проведений комплексний огляд літератури, який охопив як внутрішні, так і зарубіжні джерела. Дослідження підкреслює важливість ефективних PR-тактик у розвитку та просуванні арт-проектів, особливо на українській культурній арені. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше в українському мистецтвознавстві зроблено спробу упорядкування підходів до використання PR-технологій та створення алгоритму у контексті просування вокаліста. Висновки. Розкрито багатогранну роль PR-технологій у формуванні образу співака, його сприйняття громадськістю, підтримці ,залучення та забезпеченні тривалого художнього впливу. Визначено, що просування виконавця відбувається у двох площинах, що взаємоперетинаються, а саме у слухацькій аудиторії та в системі шоу-бізнесу. Акцентовано, що традиційно до основних маркетингових цілей музичного шоу-бізнесу відносять максимізацію якісних та кількісних показників популярності виконавця, максимізацію цільової аудиторії та максимізацію якісного рівня проекту. Виявлено, що соціальний ефект процесу просування виявляється у підвищенні первісної соціальної цінності та значущості музичного продукту в масовій свідомості споживача, у покращенні сценічного іміджу виконавця у виставах слухачів, у збільшенні зростання продажів музичної продукції.
Ключові слова: PR-технології, PR-стратегії, просування артиста-вокаліста, соціальний ефект.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.