ФОРМИ ТА МЕТОДИ МЕДІАПРОМОЦІЇ БАЛЕТНОГО ТЕАТРУ В КНР
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2024.302112Анотація
Мета статті – дослідити форми та методи медіапромоції балетного театру в Китайській народній республіці. Методологія. Було використано декілька наукових методів дослідження: пошуково-аналітичний – для збору інформації про способи та форми медіапромоції та реклами діяльності балетних театрів КНР); структурно-типологічний – для систематизації отриманих фактів і окреслення головних напрямів медіапромоції китайського балетного мистецтва, метод індуктивного узагальнення – для написання висновків. Наукова новизна полягає у визначенні та висвітленні пріоритетних напрямів медіапромоції балетного театру в Китайській народній республіці. Висновки. Балетний театр Китайської народної республіки не лише продовжує вражати високохудожніми проєктами, а залишається комерційно успішним. Одним з перспективних напрямів оптимізації організаційно-творчої діяльності балетного театру Китаю є збільшення медійної присутності балетних труп на різноманітних китайських і зарубіжних Інтернет-платформах, радіо, телебаченні, кіно тощо. Через різноманітні форми медіа здійснюється промоція хореографічних вистав та шоу, в мережі Інтернет відбуваються стрімінгові трансляції, онлайн-екскурсії, майстер-класи; активність балетних компаній посилюється у соцмережах; телебачення висвітлює та організовує танцювальні фестивалі, конкурси, шоу, церемонії нагородження артистів державними та недержавними преміями; професійні та аматорські балетні школи активно користуються медіарекламою; балетний театр співпрацює з фешн-індустрією; балет є темою багатьох ігрових та документальних фільмів; елементи балету потрапляють до новітніх форм медіамистецтва. Таким чином, балетний театр в КНР ефективно користується різноманітними методами та прийомами медіапромоції. Оскільки китайський балетний театр перебуває на підйомі, він вдосконалює можливості для подальшого повноцінного розкриття свого творчо-організаційного потенціалу. Увага до цієї теми сприятиме розвитку сильних боків організації балету в Китаї, пошуку нестандартних рішень при одночасному зосередженні на розбудові національного балетного театру за високими стандартами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.