АРАНЖУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ АДАПТАЦІЇ МУЗИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ФІЛЬМУ

Автор(и)

  • Олександр Сошальський

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308421

Анотація

Мета статті полягає у науковому обґрунтуванні сутності та значення аранжування в музичному оформленні фільму. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу, порівняння, узагальнення, систематизації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що: обґрунтовано сутність аранжування як процесу та результату творчої адаптації музичного матеріалу фільму; визначено основні аспекти класичного аранжування, які мають бути враховані кінокомпозитором у створенні електронної партитури; запропоновано художньо-естетичні принципи аранжування музики кіно. Висновки: 1) аранжування музики до фільму є складним творчим процесом, який ґрунтується на принципах симфонізму та здійснюється засобами інструментування, перекладення, компілювання і компонування музичного матеріалу; 2) основними методами аранжування є гармонізація й інструментування нових композицій та створення оригінальних інтерпретацій відомих музичних творів у сучасних стилях; 3) аранжування музики кіно передбачає поєднання техніки класичної композиції та інструментування із сучасними музичними комп’ютерними технологіями, що сприяє створенню якісного музичного контенту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Музичне мистецтво