АРАНЖУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ АДАПТАЦІЇ МУЗИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ФІЛЬМУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308421Анотація
Мета статті полягає у науковому обґрунтуванні сутності та значення аранжування в музичному оформленні фільму. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному застосуванні методів аналізу, порівняння, узагальнення, систематизації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що: обґрунтовано сутність аранжування як процесу та результату творчої адаптації музичного матеріалу фільму; визначено основні аспекти класичного аранжування, які мають бути враховані кінокомпозитором у створенні електронної партитури; запропоновано художньо-естетичні принципи аранжування музики кіно. Висновки: 1) аранжування музики до фільму є складним творчим процесом, який ґрунтується на принципах симфонізму та здійснюється засобами інструментування, перекладення, компілювання і компонування музичного матеріалу; 2) основними методами аранжування є гармонізація й інструментування нових композицій та створення оригінальних інтерпретацій відомих музичних творів у сучасних стилях; 3) аранжування музики кіно передбачає поєднання техніки класичної композиції та інструментування із сучасними музичними комп’ютерними технологіями, що сприяє створенню якісного музичного контенту.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.