Імідж у синергії артистизму та вокалу

Автор(и)

  • Владислав Коломієць

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2025.339049

Ключові слова:

музика, вокал, імідж, артистизм, поп-музика, виконавська діяльність

Анотація

Мета статті – проаналізувати основні компоненти іміджу у контексті синергії артистизму та вокального мистецтва. Методологія дослідження. У статті застосований міждисциплінарний підхід, який дозволив використовувати наукові дослідження з музикознавства, паблік рілейшнз, естетика, педагогіки та театрального мистецтва. Було застосовано наукові методи: історико-порівняльний (для розкриття історичної еволюції поняття імідж), метод аналізу (для висвітлення компонентів сценічного іміджу), узагальнення (для дослідження основних підходів до синтезу артистизму та вокалу). Наукова новизна статті полягає у розкритті іміджу як категорії синтезу артистизму та вокалу і розкритті їх компонентів – автентичності, інтенсивності, емоційності. Висновки. Таким чином, імідж виступає ключовим інструментом, що поєднує технічну майстерність вокаліста та його емоційне, сценічне вираження. Аналізуючи історичний контекст, теоретичні підходи та практичні приклади українських і зарубіжних виконавців, варто наголосити на важливості балансу між раціональним (вокальна техніка) та ірраціональним (артистизм, емоції) у створенні образу на сцені, а також компонентів іміджу, таких як специфіка, інтенсивність, варіативність та автентичність у поєднанні з методиками акторсько-вокальної підготовки, які допомагають виконавцям передати глибину композиції через чуттєвість, рухи і сценічне втілення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-15

Номер

Розділ

Музичне мистецтво