МОДЕЛЮВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У СУЧАСНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Mariya Levenetsʹ Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут імені Т. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2013.137368

Ключові слова:

культурологічна освіта, модель як парадигмальний підхід, культурно-історична модель, культуротворча модель, культурно-антропологічна модель, діалогічна модель, культурно-синергетична модель

Анотація

Стаття присвячена актуальній в умовах сучасної моделі освіти у вузах проблемі міждисциплінарного зв'язку між декількома дисциплінами, серед яких всесвітня історія мистецтв, світова культура, країнознавство, всесвітня історія, музеї світу. Підкреслюється необхідність супроводу більшості зазначених курсів візуальним рядом, обов'язковою є переробка багатьох навчальних програм, спрямова- них на інтеграцію деяких елементів курсів. Акцентується на проблемах, що виникають у зв'язку зі ско- роченням академічних годин, які виділяються на вивчення студентами даних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення