БАЛЕТ "КНЯГИНЯ ОЛЬГА" ТА ФОЛЬК-ОПЕРА "КОЛИ ЦВІТЕ ПАПОРОТЬ" Є. СТАНКОВИЧА НА СЦЕНІ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО АКАДЕМІЧНОГО ТЕАТРУ ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ

Автор(и)

  • Andrey Tulyantsev Дніпропетровська академія музики ім. М.Глінки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2016.138984

Ключові слова:

балет, фольк-опера, вистава, режисер, балетмейстер, сценограф, хормейстер, соліст, глядач, слухач

Анотація

Ольга" та фольк-опери "Коли цвіте папороть" із сучасним сценічним потенціалом трупи Дніпропетровського академічного театру опери та балету. Методологія статті представлена використанням театрознавчого дослідницького методу, поєднанням елементів наукових та журналістських категоріальних апаратів українського мис- тецтвознавства. Наукова новизна полягає у таких положеннях: 1) вперше здійснюється театрознавче дослідження балетної вистави "Княгиня Ольга" та вистави фольк-опери "Колиска життя" (таку назву має у сценічній версії фольк-опера "Коли цвіте папороть") в аспекті цілісності їх сценічно-виконавської практики; 2) теоретично розробляється театрознавче поняття "балетний та оперний неофольклоризм" та встановлюються його індивідуально-стилістичні музичні особливості в творчості О.Ніколаєва. Висновки. У статті проаналізовано особливості авторських стилів режисера-балетмейстера О.Ніколаєва, диригента Ю. Пороховника, сценографа Д.Білої, хормейстера В.Пучкова-Сорочинського, солістів балету О.Печенюк, Д.Омельченка, солістів опери Л.Задорожної, С.Гомона. А також виражальні засоби і особливості сценічних версій Дніпропетровського академічного театру опери та балету.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-21

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення