СЕМАНТИКА МУЗИЧНОЇ КОМПОЗИЦІЇ В HARD-AND-HEAVY
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2019.191759Abstract
Мета статті – висвітлення семантичних особливостей музичної композиції hard-and-heavy. Методологія дослідження спирається на комплексний підхід із застосуванням системно-структурного, функціонального та компаративного методів, що дозволяє дослідити особливості семантики музичної композиції в hard-and-heavy на інтонаційно-тематичному, жанровому, композиційному рівнях. Наукова новизна полягає у описанні моделей структурної та семантичної організації композицій hard-and-heavy на основі дослідження процесів формоутворення, тематичної та структурної організації. Висновки. Нard-and-heavy використовує різноманітні типи форм – від простих до складних, дзеркально-симетричних, відкритих, альтернативних, які будуються на основі одного з трьох типів тематичної організації: монорифовому, полірифовому, спіральному. Структурні моделі музичних форм hard-and-heavy складаються з урахуванням взаємодії жанрових ознак вокальної та інструментальної музики. Кожній структурній моделі відповідає узагальнена семантична модель з конкретною сферою значень. Орієнтирами для семантичної інтерпретації є усталені уявлення про типові форми. Семантична модель типової композиції hard-and-heavy має декілька приватних моделей, які виконують роль смислового сценарію, визначають функціональний і динамічний профіль твору і в сукупності утворюють семантичне поле даної форми.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
1. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
2. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
3. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).