РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ В НАУКОВІЙ ТА КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МИРОСЛАВИ КАЧУР
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244479Анотація
Мета роботи – розкрити специфіку наукової, культурно-освітньої практики М. Качур у дискурсі реалізації ідей життєтворчості, висвітлити значення здобутків мисткині у розвитку українських цивілізаційних процесів. Методологія дослідження полягає у застосуванні біографічного, аналітичного, історичного, системного підходів, що дозволило комплексно опанувати основні віхи творчості М. Качур, означити їх вплив на національну культуру. Наукова новизна. У статті вперше експліковано досягнення М. Качур у вимірі імплементації завдань життєтворчості. Висновки. Професійна практика М. Качур – сфера реалізації ідей креативного буття. Вони сформувалися ще в роки студентства, протягом фахової діяльності поглиблювалися, зазнавали трансформацій, відповідно до інноваційних гуманістичних тенденцій, довершувалися в багатогранних напрямах роботи. Праця М. Качур має декілька магістральних ліній: наукова – дослідження проблем музичного навчання, рецензування статей та авторефератів, керівництво дипломними студіями та ін.; педагогічна – викладання в освітніх закладах різного рівня (школа, коледж, університет, курси підвищення кваліфікації вчителів), підготовка методичних видань, репертуарних збірок та ін.; культурно-організаційна – управління структурними підрозділами університету, налагодження партнерства з провідними ЗВО; проведення конференцій, форумів, майстер-класів, семінарів із залученням знакових українських вчених, виконавців; членство в журі конкурсів, фестивалів; провадження громадських соціальних акцій, проектів та ін. Сутнісними якостями мистецького буття М. Качур є: системний аналіз дійсності, свідоме направлення зусиль до її творчого перетворення; активна взаємодія з оточуючим середовищем; продуктивність, що проявилася в ґрунтовних досягненнях у всіх сферах роботи; постійне вдосконалення власних здібностей тощо. Життєтворчість М. Качур значно вплинула на національний культурний поступ. Успішна праця майстрині – відповідь на актуальні гуманітарні виклики часу. Здобутки діячки сприяли вирішенню багатьох освітніх проблем, отримали застосування у викладанні її вихованців, які, ґрунтуючись на засадах своєї наставниці, продукують свої авторські методи та підходи звершення змісту сучасного музичного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.