ВІТРАЖІ В ІНТЕР’ЄРАХ СТАНЦІЙ КИЇВСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ І ФУНІКУЛЕРУ ТА ЇХНЯ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ АРХІТЕКТУРНОГО ПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2014.137920Ключові слова:
вітраж, монументальне мистецтво, інтер’єр, архітектураАнотація
У статті розглянута специфіка використання творів мистецтва вітража в інтер’єрах станцій громадського транспорту та їх взаємозв’язок з архітектурним середовищем. Окреслено ряд спільних рис художньо-образних рішень таких вітражів: умовність трактування образів, символічність та декоративність композицій, локальність кольорових рішень. Визначено пріоритет архітектурного планування та перетворення вітража з окремого об’єкта декоративно-монументального мистецтва у конструктивну частину загального дизайнерського рішення середовища.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.