ДРУГА СИМФОНІЯ О. ЯКОВЧУКА: ПАРАМЕТРИ НЕОРОМАНТИЗМУ

Автор(и)

  • Olha Kushniruk кандидат мистецтвознавства, старший науковий співробітник, старший науковий співробітник відділу музикознавства Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2014.138119

Ключові слова:

неоромантизм, українська музика, симфонія, О. Яковчук

Анотація

У статті розкрито прояв ознак неоромантизму у симфонічному жанрі. За основу взято Другу симфонію        О. Яковчука, яка яскраво відобразила еволюційні процеси жанру в українській музиці 80-х років ХХ ст. На основі теорії цілісного аналізу Л. Мазеля показано багатозначність семантичних шарів твору, модифікацію циклу, роль модальної техніки і тембрової драматургії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-29

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення