ЕДИНСТВО ЦИКЛА РОМАНТИЧЕСКИХ МИНИАТЮР: ХУДОЖЕСТВЕННАЯ ИНТРОВЕРСИЯ ЧЕТЫРЕХ БАЛЛАД ДЛЯ ФОРТЕПИАНО ОР. 10 ЙОХАННЕСА БРАМСА
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2014.138137Ключові слова:
фортепианный цикл, фортепианная миниатюра, баллада, сакральность, интроверсия, философское обобщениеАнотація
В статье рассмотрен цикл Й. Брамса "Четыре баллады для фортепиано ор. 10 "как центральный опус раннего периода творчества композитора. Исследована проблема единства миниатюр в циклических формах фортепианного наследия Й. Брамса. Выявлены основные средства объединения баллад в единый цикл: стремление к философскому обобщению, сакральность как тип образного мышления, образно-смысловые арки, тонально-смысловое единство, прием "прорастания" разных тем из одного интонационного зерна и др.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.