ВІРТУАЛЬНІСТЬ МАСОВОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ПОЛЕ КОНСТРУЮВАННЯ УЯВНИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Zhanna Z. Denysyuk Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2016.138468

Ключові слова:

віртуальність, віртуальна реальність, масова культура, ідентичність, інтернет-спільноти

Анотація

Стаття присвячена віртуалізації сучасного культурного простору, зокрема масової культури. Розкрито основні властивості й характеристики феномена віртуальності, проаналізовано процес віртуалізації з точки зору його позитивного і негативного значення для людини. Особлива увага приділяється ролі віртуальної реальності в набутті індивідом уявних ідентичностей, а також створенню віртуальних образів у процесі спілкування в інтернеті.

Біографія автора

Zhanna Z. Denysyuk, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Начальник відділу редакційно-видавничої діяльності, кандидат культурології

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення