ҐЕНЕЗА ТЕОРЕТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ БАНДУРНОГО ВИКОНАВСТВА

Автор(и)

  • Lesya O. Pavlenko Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2016.138497

Ключові слова:

бандурне виконавство, теоретичні дослідження, наукові праці, кобзарство, фольклористика, музично-інструментальна спадщина

Анотація

У статті здійснено аналіз історіографії бандурного виконавства, починаючи з його зародження в кобзарському мистецтві. Завдяки хронологічному розподілу теоретичних досліджень означеної тематики виявлено закономірності та взаємозв’язок досліджуваних явищ, охарактеризовано сучасні напрями дослідження бандурного виконавства.

Біографія автора

Lesya O. Pavlenko, Київський національний університет культури і мистецтв

аспірантка

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-25

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення