НАСТУПНІСТЬ У ПІДГОТОВЦІ АНСАМБЛЕВОГО БАНДУРИСТА

Автор(и)

  • Marina Berezutskaya викладач кафедри народних інструментів Дніпропетровської академії музики ім. М.Глінки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2016.138558

Ключові слова:

капела бандуристів, ансамблевий бандурист, безперервна музична освіта

Анотація

Мета роботи – проаналізувати особливості підготовки ансамблевого бандуриста в умовах сформованої в Україні системи безперервної музичної освіти. Методологічна основа. Були використані методи системного педаго- гічного та мистецтвознавчого аналізу, ґрунтовані на принципах комплексності та послідовності. Наукова новизна. Вперше проведено системний аналіз особливостей підготовки ансамблевого бандуриста (на прикладі капели бандуристів «Чарівниці» Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки) на різних етапах безперервної професійної освіти. Виділено ключові умови взаємодії педагогів різних спеціалізацій, які дають змогу навчити бандуриста як сольному, так і колективному (ансамблевому) мистецтву «співогри» (виконання вокально-інструментального твору). Визначено механізми забезпечення наступності в підготовці бандуриста в системі «музична школа – музичний коледж – музична академія». Висновки. Наступність на всіх етапах безперервної професійної освіти бандуриста є обов'язковою умовою підготовки кваліфікованого артиста ансамблю (капели) бандуристів і реалізується завдяки єдиній системі взаємодії між педагогами всіх трьох рівнів підготовки. Особливістю педагогічного забезпечення підготовки ансамблевого бандуриста є тісна співпраця педагогів з фаху, вокалу та керівника капели бандуристів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-22

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення