ТРАНСФОРМАЦІЯ КУЛЬТУРИ МЕДІАСПОЖИВАННЯ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Марина Лисинюк
  • Ігор Байда

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308260

Анотація

Мета роботи – проаналізувати сучасну медіакультуру в умовах цифровізації та динамічних змін медіапростору. Методологія дослідження ґрунтується на теоретичних, емпіричних та структурно-функціональних методах. Був використаний широкий спектр підходів, включаючи системний, порівняльно-історичний та семіотичний аналізи, культурологічний і діяльнісний підходи. Наукова новизна. У статті проаналізовано медіапростір масової комунікації в умовах глобальної цифровізації суспільства, що докорінно змінила культуру медіаспоживання. Висновки із дослідження підсумовують основні теоретичні положення, зокрема: у статті здійснено теоретико-методологічний аналіз сучасних підходів до наукової розвідки медіакультури і медіаспоживання; проаналізовано культуру медіаспоживання з позицій динамічних змін у засобах масової комунікації; інтерпретовано трансформацію культури медіаспоживання цифрового контенту в нових умовах його створення і взаємодії в цій сфері; виявлено практики споживання цифрового контенту на основі пріоритетів візуалізації (екранної культури); закцентовано на особливостях і залежності культури споживання цифрового контенту від медіаграмотності й медіакомпетентності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Культурологія