DETERMINATION OF HAVING A SPECIAL PURPOSE SEGMENT OF MARKET OF USERS OF SACCHARIFEROUS PASTRY WARES FOR SPORTSMEN

Authors

  • Наталія Володимирівна Притульська Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19. м. Київ, Україна, 02156, Ukraine
  • Людмила Іванівна Сєногонова Луганський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Оборонна, 2. м. Луганськ, Україна, 91011, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4048

Keywords:

users, assortment, pastry wares, marketings researches, sportsmen, physical loading.

Abstract

Consumer expectations and advantages are investigational in relation to food products for sportsmen and relation of potential users to the pastry wares, in particular candies of the special setting.

Author Biographies

Наталія Володимирівна Притульська, Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19. м. Київ, Україна, 02156

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра товарознавства та експертизи харчових продуктів

Людмила Іванівна Сєногонова, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Оборонна, 2. м. Луганськ, Україна, 91011

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра товарознавства, торговельного підприємництва та експертизи товарів

References

  1. Артышевский В. Н. Маркетинг физкультурно-спортивных услуг и товаров / В. Н. Артышевский. – К.: НВП «ЭПМФИС», 1993. — 79 с.
  2. Гуськов С. И. Спортивный маркетинг / С. И. Гуськов. – М. : Спорт, 2001. – 296 с.
  3. Мичуда Ю.П. Особенности маркетинга физкультурно-оздоровительных клубов Украины в современных условиях / Ю. П. Мичуда // Наука в олимпийском спорте. Спец. выпуск «Спорт для всех». Киев, Олимпийская литература, 2000. – С.50–54.
  4. Алешина И. В. Поведение потребителей / И. В. Алешина. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 1999. – 384 с.
  5. Арифи А. Статистический анализ / А. Арифи, С. Эйзен; [пер. с англ. О. П. Круглова]. – М. : Наука, 1982. – 178 с.

Published

2012-06-01

How to Cite

Притульська, Н. В., & Сєногонова, Л. І. (2012). DETERMINATION OF HAVING A SPECIAL PURPOSE SEGMENT OF MARKET OF USERS OF SACCHARIFEROUS PASTRY WARES FOR SPORTSMEN. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(6(57), 70–72. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2012.4048

Issue

Section

Technology and Equipment of Food Production