Теоретичні дослідження та розрахунки сил взаємодії колії та коліс рухомого складу різного ступеню зносу

Автор(и)

  • V. A. Demchenko Державний економiко-технологiчний унiверситет транспорту, м. Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31498/2225-6733.30.2015.52387

Ключові слова:

рейкова колія, стійкість руху, колісна пара, горизонтальні сили, поверхня катання, швидкість руху, автоколивання, візок, критична швидкість

Анотація

В роботі проведені експериментальні та теоретичні дослідження впливу стану профілю поверхні катання колісної пари на рівень горизонтальних поперечних сил взаємодії між елементами рейкової колії та рухомого складу в експлуатації на залізницях України. Отримали подальший розвиток підходи до моделювання впливу профілю поверхні катання колісних пар на стійкість руху колісної пари та силову взаємодію з рейковою колією. Виконані експериментальні дослідження зносу поверхні катання колісних пар рухомого складу, досліджено інтенсивність їхнього зносу залежно від пробігу локомотива. На основі отриманих даних про стан поверхні катання колісних пар виконані розрахунки з визначення поперечних сил взаємодії рейкової колії та колісних пар в залежності від швидкості руху, радіуса криволінійної ділянки колії та типу рейок. Отримані експериментальні та теоретичні результати дозволяють оцінювати силову взаємодію рейкової колії із рухомим складом, а також визначати раціональні геометричні характеристики поверхні катання колісної пари в експлуатації

Біографія автора

V. A. Demchenko, Державний економiко-технологiчний унiверситет транспорту, м. Київ

Кандидат технічних наук, доцент

Посилання

De Pater A.D. On the reciprocal pressure between two bodies / J.B. Bidwell, ed. // Proceeding of a Symposium on rolling contact phenomena. – Amsterdam : Elsevier. – 1962. – P. 29-75.

Данилов В.Н. Железнодорожный путь и его взаимодействие с подвижным составом / В.Н. Данилов. – М. : Трансжелдориздат, 1961. – 112 с.

Бирюков И.В. Исследование причин повышенного износа гребней бандажей колесных пар электропоезда ЭР 22 и способов его уменьшения / И.В. Бирюков, Г.П. Бурчак, Ю.П. Федюнин // Труды МИИТа. – 1971. – Вып. 374. – С. 46-57.

Фришман М.А. Совреманная оценка характеристик жесткости подрельсового основания / М.А. Фришман // Труды ДИИТа. – 1977. – Вып. 186/19. – С. 77-85.

Ершков О.П. Расчеты поперечных горизонтальных сил в кривых / О.П. Ершков // Труды ЦНИИ МПС. – М., 1966. – Вып. 301. – 232 с.

Вербицкий В. Введение в теорию устойчивости колесных экипажей и рельсового пути: Монография / В. Вербицкий, А. Новак, Э. Даниленко, М. Ситаж. – Катовице-Киев (Польша-Украина) 2006-2007. – Донецк : «Вебер» (Донецкое отделение), 2007. – 255 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Demchenko, V. A. (2015). Теоретичні дослідження та розрахунки сил взаємодії колії та коліс рухомого складу різного ступеню зносу. Вісник Приазовського Державного Технічного Університету. Серія: Технічні науки, 2(30), 51–63. https://doi.org/10.31498/2225-6733.30.2015.52387