DOI: https://doi.org/10.31498/2225-6733.32.2016.83724

Управління формуванням зони проплавлення при зварюваннi плавким електродом в середовищі захисних газів

V. P. Ivanov, O. D. Razmyshlyaev, O. V. Lavrova

Анотація


Проведено дослідження формування зони проплавлення при зварюванні хромонікелевих аустенітних сталей в середовищі захисних газів. Вивчався вплив параметрів режиму і виду газового середовища на формування зони проплавлення. Визначено основні параметри управління глибиною і формою проплавлення. Розроблено моделі формування зони проплавлення для зварювання в середовищі аргону і вуглекислого газу. Для побудови моделей застосовували метод множинного регресійного аналізу. Використано залежності третього порядку, що дозволяють враховувати явища переносу електродного металу і зміни теплофізичних властивостей матеріалів при розрахунку форми зони проплавлення і показали досить хорошу збіжність з результатами вимірів

Ключові слова


зварювання в середовищі захисних газів; зварювальний ванна; зона проплавления; математична модель; управління формуванням

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Варуха Е.Н. Расчет глубины проплавления изделия при сварке в углекислом газе / Е.Н. Варуха, А.А. Морозов // Автоматическая сварка. – 2002. –№ 8. – С. 20-23.

Numerical analysis of keyhole welding of mild steel plate with the plasma arc / S. Tashiro et al. // Transactions of JWRI. – 2010. – Vol. 39, № 1. – Pр. 27-31.

Размышляев А.Д. Расчетная оценка влияния конвекции жидкого металла на размеры сварочной ванны при дуговой наплавке / А.Д. Размышляев, В.Р. Маевский // Автоматическая сварка. – 1999. – № 8. – С. 22-24.

Дмитрик В.В. Численное решение краевых задач теории электродуговой сварки на ос-нове схемы Галеркина / В.В. Дмитрик, В.И. Калиниченко // Доповіді НАН України. – 2002. –№ 5. – С. 101-108.

Иванов В.П. Повышение эффективности процесса электродуговой наплавки управле-нием гидродинамикой сварочной ванны / В.П. Иванов // Вісник Приазовського державного технічного університету : Зб. наук. пр. / ДВНЗ «ПДТУ» – Маріуполь, 2013. – Вип. 26 – С. 150-160.

Tatsukawa I. Influence of filler metal on weld bead penetration and shape in automatic TIG arc welding / I. Tatsukawa, S. Satonaka, M. Inada // Welding Society Proceedings. – 1987. – Vol. 5, № 2 – Pр. 187-193.

Choi S.K. Dynamic simulation of metal transfer in GMAW, Part 1: Globular and spray transfer modes / S.K. Choi, C.D. Yoo, Y.S. Kim // Welding Journal. – 1998. – Vol. 77, № 1. – Pр. 38-s-44-s.

Experiment and numerical simulation in temperature distribution and welding distortion in GMA welding / S. Yamane et al. // Transactions of JWRI. – 2010. – Vol. 39(2), № 2. – Pр. 190-192.

Park H. Analysis of weld geometry considering the transferring droplets in gas metal arc welding/ H. Park, S. Rhee // JSME international Journal (series C). – 2001. – Vol. 44, № 3. – Pр. 856-862.

Lu S. Weld shape variation and electrode oxidation behavior under Ar- (Ar-CO2) double shielded GTA welding / S. Lu, H. Fujii, K. Nogi // Journal of Materials Science & Technology. – 2010. – № 26(2), – Pр. 170-176.

Saito K. Influence of the oxide film on the weld penetration phenomena of stainless steel / K. Saito // Memoirs of Fukui university of technology. – 1995. – Vol. 25, Part I. – Pр. – 89-96.

Размышляев А.Д. Эффективность процесса проплавления основного металла при дуговой наплавке проволокой под флюсом / А.Д. Размышляев, М.В. Миронова // Сварочное производство. – 2011. – № 7. – С. 3-8.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Лицензия Creative Commons
Вміст даного сайту доступний згідно з ліцензією Creative Commons «Attribution» («Атрибуція») 4.0 Всесвітня.