Дослідження впливу електростатичної обробки на експлуатаційні характеристики осьової оливи
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.120977Ключові слова:
осьова олива, електростатична обробка, моторно-осьовий підшипник, колісно-моторний блок, швидкість зношуванняАнотація
Отримані результати зміни експлуатаційних характеристик осьової оливи на різних етапах напрацювання та при застосуванні методу електростатичної обробки. Дослідження проводились на парі тертя «ролик-колодка», яка змочувалася осьовою оливою на різних режимах навантаження та ступенях напрацювання. Отримані залежності зносу експериментальних зразків при різних режимах навантаження, напрацювання оливи та ступеня електрообробки
Посилання
- Sergienko, N. I. (2010). Reshenie problemy podvizhnogo sostava zheleznyh dorog Ukrainy cherez vzaimodeystvie gosudarstvennogo i chastnogo sektorov ekonomiki. Lokomotiv-inform, 6, 40–46.
- Sergienko, N. I. (2011). Podvizhnoy sostav zheleznyh dorog Ukrainy: sostoyanie i perspektivy. Lokomotiv-inform, 6, 15–24.
- Kalabukhin, Yu. Ye. (2008). Analiz suchasnoho stanu tiahovoho rukhomoho skladu zaliznyts Ukrainy. Lokomotiv-inform, 11, 4–5.
- Pro zatverdzhennia prohramy onovlennia lokomotyvnoho parku zaliznyts Ukrainy na 2012–2016 roky (2011). Zbirnyk uriadovykh aktiv Ukrainy, 61, 7–8.
- Rukovodstvo po tekhnicheskomu obsluzhivaniyu i tekushchemu remontu teplovozov 2TE116. TE116 IO (2004). Moscow, 406.
- Biryukov, I. V., Belyaev, A. I., Rybnikov, E. K. (1986). Tyagovye peredachi elektropodvizhnogo sostava zheleznyh dorog. Moscow: Transport, 256.
- Azarenko, V. A., Germanov, A. N. (1988). Povyshenie nadezhnosti motorno-osevyh podshipnikov lokomotivov. Vestnik VNII zheleznodorozhnogo transporta, 2, 36–40.
- Vinkler, F. (2008). Rol' obsluzhivaniya i remonta teplovozov v sovremennyh usloviyah. Lokomotiv-inform, 2, 24–26.
- Orlov, Yu. A., Yanov, V. P. (2010). Bazovaya platforma dlya rossiyskih elektrovozov novogo pokoleniya. Lokomotiv-inform, 3, 7–9.
- Konovalov, P. Ye. (2013). Physical model of wear of motor-axial bearing of locomotive. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (7 (61)), 25–29. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/9320/8089
- Voronin, S., Skoryk, O., Stefanov, V., Onopreychuk, D., Korostelov, Y. (2017). Study of the predominant defect development in rails of underground systems after preventive grinding and lubrication. MATEC Web of Conferences, 116, 03005. doi: 10.1051/matecconf/201711603005
- Voronin, S., Hrunyk, I., Stefanov, V., Volkov, O., Onopreychuk, D. (2017). Research into frictional interaction between the magnetized rolling elements. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (7 (89)), 11–16. doi: 10.15587/1729-4061.2017.109523
- Balabin, V. N., Kakotkin, V. Z. (2007). Primenenie sovremennyh tribotekhnicheskih tekhnologiy v lokomotivnom hozyaystve. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu imeni V. Dalia, 168–173.
- Kovalenko, D. M. (2006). Vykorystannia novitnikh materialiv dlia pidvyshchennia stroku zhyttievoho tsyklu tiahovykh elektrychnykh dvyhuniv manevrovykh teplovoziv. Ukrainska derzhavna akademiya zaliznychnoho transportu, 72, 169–175.
- Romanov, S. M., Romanov, D. S., Naysh, N. M. et. al. (2002). Novoe pokolenie motorno-osevyh podshipnikov tyagovyh elektrodvigateley lokomotivov iz materiala Romanit-N. Zaliznychnyi transport Ukrainy, 4, 16–20.
- Borodin, A. V., Taruta, D. V. (2002). Podshipnikovyy uzel kolesno-motornogo bloka: svidetel'stvo na poleznuyu model' No. 27943. MKI F16C19/00. declareted: 17.07.2002; published: 27.02.2003, Bul. No. 6.
- Borodin, A. V., Taruta, D. V. (2005). Prinuditel'naya sistema smazyvaniya motorno-osevyh podshipnikov elektrodvigatelya lokomotiva: pat. No. 2255253 RF. MKI F16C33/10. published: 27.06.2005. Bul. No. 18.
- Simdyankin, A. A., Uspensky, I. A., Pashchenko, V. M., Starunsky, A. V. (2017). Ultrasonic machining of engine lubricating oil during tribotechnical testing. Journal of Friction and Wear, 38 (4), 311–315. doi: 10.3103/s1068366617040134
- Bolotov, A. N., Novikov, V. V., Novikova, O. O. (2017). The Research of Tribotechnical Characteristics of Nanostructured Magnetic Lubricating Oils with Various Dispersive Media. Academic Journal, 38 (2), 107–113.
- Dmitrichenko, N. F., Milanenko, A. A., Savchuk, A. N., Bilyakovich, O. N., Turitsa, Y. A., Pavlovskiy, M. V., Artemuk, S. I. (2016). Improving the efficiency of lubricants by introducing friction modifiers for tracked vehicles under stationary conditions of friction. Journal of Friction and Wear, 37 (5), 441–447. doi: 10.3103/s1068366616050044
- Voronin, S. V., Dunaev, A. V. (2015). Effects of electric and magnetic fields on the behavior of oil additives. Journal of Friction and Wear, 36 (1), 33–39. doi: 10.3103/s1068366615010158
- Ermakov, S. F. (2012). Effect of lubricants and additives on the tribological performance of solids. Part 2. Active friction control. Journal of Friction and Wear, 33 (3), 217–223. doi: 10.3103/s106836661203004x
- Lyubimov, D. N., Dolgopolov, K. N., Kozakov, A. T., Nikolskii, A. V. (2011). Improvement of performance of lubricating materials with additives of clayey minerals. Journal of Friction and Wear, 32 (6), 442–451. doi: 10.3103/s1068366611060092
- Tochil’nikov, D. G., Kupchin, A. N., Lyashkov, A. I., Ponyaev, S. A., Shepelevskii, A. A., Ginzburg, B. M. (2012). Effect of fullerene black additives on boundary sliding friction of steel counterbodies lubricated with mineral oil. Journal of Friction and Wear, 33 (2), 94–100. doi: 10.3103/s1068366612020122
- Voronin, S. V., Suranov, A. V., Suranov, A. A. (2017). The effect of carbon nanoadditives on the tribological properties of industrial oils. Journal of Friction and Wear, 38 (5), 359–363. doi: 10.3103/s1068366617050130
- Aleksandrov, E. E., Kravets, I. A., Lysikov, E. N. et. al. (2006). Povyshenie resursa tekhnicheskih sistem putem ispol'zovaniya elektricheskih i magnitnyh poley. Kharkiv: NTU «KhPI», 544.
- Lysikov, E. N., Voronin, S. V., Konovalov, P. E. (2010). Ispol'zovanie effekta elektroobrabotki zhidkih smazochnyh sred v tyazhelyh rezhimah raboty podshipnikov. Ukrainska derzhavna akademiya zaliznychnoho transportu, 115, 122–127.
- Instruktsiya TsT-0060 z vykorystannia mastylnykh materyaliv na tiahovomu rukhomomu skladi zaliznyts Ukrainy (2003). Kyiv: Derzh. admin. zalizn. transportu Ukrainy, 54.
- Sidenko, V. M., Grushko, I. M. (1977). Osnovy nauchnyh issledovaniy. Kharkiv: Vysshaya shkola, 287.
- Braun, E. D., Evdokimov, Yu. A., Chichinadze, A. V. (1982). Modelirovanie treniya iznashivaniya v mashinah. Moscow: Mashinostroenie, 191.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Pavlo Konovalov, Serhii Voronin, Dmytro Onopreychuk, Volodymyr Stefanov, Viktor Pashchenko, Hennadii Radionov, Viktor Temnikov, Aleksandr Onoprienko

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.