Дослідження впливу електростатичної обробки на експлуатаційні характеристики осьової оливи

Автор(и)

  • Pavlo Konovalov Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-4568-8382
  • Serhii Voronin Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0001-8443-3222
  • Dmytro Onopreychuk Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-6314-3936
  • Volodymyr Stefanov Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0002-7947-2718
  • Viktor Pashchenko Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001, Україна https://orcid.org/0000-0002-6859-0700
  • Hennadii Radionov Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001, Україна https://orcid.org/0000-0003-1112-7456
  • Viktor Temnikov Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001, Україна https://orcid.org/0000-0003-2137-0097
  • Aleksandr Onoprienko Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001, Україна https://orcid.org/0000-0002-0623-7215

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.120977

Ключові слова:

осьова олива, електростатична обробка, моторно-осьовий підшипник, колісно-моторний блок, швидкість зношування

Анотація

Отримані результати зміни експлуатаційних характеристик осьової оливи на різних етапах напрацювання та при застосуванні методу електростатичної обробки. Дослідження проводились на парі тертя «ролик-колодка», яка змочувалася осьовою оливою на різних режимах навантаження та ступенях напрацювання. Отримані залежності зносу експериментальних зразків при різних режимах навантаження, напрацювання оливи та ступеня електрообробки

Біографії авторів

Pavlo Konovalov, Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук

Кафедра будівельних, колійних та вантажно-розвантажувальних машин

Serhii Voronin, Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра будівельних, колійних та вантажно-розвантажувальних машин 

Dmytro Onopreychuk, Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельних, колійних та вантажно-розвантажувальних машин

Volodymyr Stefanov, Український державний університет залізничного транспорту площа Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельних, колійних та вантажно-розвантажувальних машин 

Viktor Pashchenko, Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001

Кандидат технічних наук

Кафедра тактики

Hennadii Radionov, Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001

Кандидат військових наук

Кафедра тактики

Viktor Temnikov, Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001

Кандидат військових наук

Кафедра експлуатації та ремонту автомобілів та бойових машин

Aleksandr Onoprienko, Національна академія Національної гвардії України майдан Захисників України, 3, м. Харків, Україна, 61001

Кафедра тактики

Посилання

  1. Sergienko, N. I. (2010). Reshenie problemy podvizhnogo sostava zheleznyh dorog Ukrainy cherez vzaimodeystvie gosudarstvennogo i chastnogo sektorov ekonomiki. Lokomotiv-inform, 6, 40–46.
  2. Sergienko, N. I. (2011). Podvizhnoy sostav zheleznyh dorog Ukrainy: sostoyanie i perspektivy. Lokomotiv-inform, 6, 15–24.
  3. Kalabukhin, Yu. Ye. (2008). Analiz suchasnoho stanu tiahovoho rukhomoho skladu zaliznyts Ukrainy. Lokomotiv-inform, 11, 4–5.
  4. Pro zatverdzhennia prohramy onovlennia lokomotyvnoho parku zaliznyts Ukrainy na 2012–2016 roky (2011). Zbirnyk uriadovykh aktiv Ukrainy, 61, 7–8.
  5. Rukovodstvo po tekhnicheskomu obsluzhivaniyu i tekushchemu remontu teplovozov 2TE116. TE116 IO (2004). Moscow, 406.
  6. Biryukov, I. V., Belyaev, A. I., Rybnikov, E. K. (1986). Tyagovye peredachi elektropodvizhnogo sostava zheleznyh dorog. Moscow: Transport, 256.
  7. Azarenko, V. A., Germanov, A. N. (1988). Povyshenie nadezhnosti motorno-osevyh podshipnikov lokomotivov. Vestnik VNII zheleznodorozhnogo transporta, 2, 36–40.
  8. Vinkler, F. (2008). Rol' obsluzhivaniya i remonta teplovozov v sovremennyh usloviyah. Lokomotiv-inform, 2, 24–26.
  9. Orlov, Yu. A., Yanov, V. P. (2010). Bazovaya platforma dlya rossiyskih elektrovozov novogo pokoleniya. Lokomotiv-inform, 3, 7–9.
  10. Konovalov, P. Ye. (2013). Physical model of wear of motor-axial bearing of locomotive. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1 (7 (61)), 25–29. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/9320/8089
  11. Voronin, S., Skoryk, O., Stefanov, V., Onopreychuk, D., Korostelov, Y. (2017). Study of the predominant defect development in rails of underground systems after preventive grinding and lubrication. MATEC Web of Conferences, 116, 03005. doi: 10.1051/matecconf/201711603005
  12. Voronin, S., Hrunyk, I., Stefanov, V., Volkov, O., Onopreychuk, D. (2017). Research into frictional interaction between the magnetized rolling elements. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (7 (89)), 11–16. doi: 10.15587/1729-4061.2017.109523
  13. Balabin, V. N., Kakotkin, V. Z. (2007). Primenenie sovremennyh tribotekhnicheskih tekhnologiy v lokomotivnom hozyaystve. Visnyk Skhidnoukrainskoho natsionalnoho universytetu imeni V. Dalia, 168–173.
  14. Kovalenko, D. M. (2006). Vykorystannia novitnikh materialiv dlia pidvyshchennia stroku zhyttievoho tsyklu tiahovykh elektrychnykh dvyhuniv manevrovykh teplovoziv. Ukrainska derzhavna akademiya zaliznychnoho transportu, 72, 169–175.
  15. Romanov, S. M., Romanov, D. S., Naysh, N. M. et. al. (2002). Novoe pokolenie motorno-osevyh podshipnikov tyagovyh elektrodvigateley lokomotivov iz materiala Romanit-N. Zaliznychnyi transport Ukrainy, 4, 16–20.
  16. Borodin, A. V., Taruta, D. V. (2002). Podshipnikovyy uzel kolesno-motornogo bloka: svidetel'stvo na poleznuyu model' No. 27943. MKI F16C19/00. declareted: 17.07.2002; published: 27.02.2003, Bul. No. 6.
  17. Borodin, A. V., Taruta, D. V. (2005). Prinuditel'naya sistema smazyvaniya motorno-osevyh podshipnikov elektrodvigatelya lokomotiva: pat. No. 2255253 RF. MKI F16C33/10. published: 27.06.2005. Bul. No. 18.
  18. Simdyankin, A. A., Uspensky, I. A., Pashchenko, V. M., Starunsky, A. V. (2017). Ultrasonic machining of engine lubricating oil during tribotechnical testing. Journal of Friction and Wear, 38 (4), 311–315. doi: 10.3103/s1068366617040134
  19. Bolotov, A. N., Novikov, V. V., Novikova, O. O. (2017). The Research of Tribotechnical Characteristics of Nanostructured Magnetic Lubricating Oils with Various Dispersive Media. Academic Journal, 38 (2), 107–113.
  20. Dmitrichenko, N. F., Milanenko, A. A., Savchuk, A. N., Bilyakovich, O. N., Turitsa, Y. A., Pavlovskiy, M. V., Artemuk, S. I. (2016). Improving the efficiency of lubricants by introducing friction modifiers for tracked vehicles under stationary conditions of friction. Journal of Friction and Wear, 37 (5), 441–447. doi: 10.3103/s1068366616050044
  21. Voronin, S. V., Dunaev, A. V. (2015). Effects of electric and magnetic fields on the behavior of oil additives. Journal of Friction and Wear, 36 (1), 33–39. doi: 10.3103/s1068366615010158
  22. Ermakov, S. F. (2012). Effect of lubricants and additives on the tribological performance of solids. Part 2. Active friction control. Journal of Friction and Wear, 33 (3), 217–223. doi: 10.3103/s106836661203004x
  23. Lyubimov, D. N., Dolgopolov, K. N., Kozakov, A. T., Nikolskii, A. V. (2011). Improvement of performance of lubricating materials with additives of clayey minerals. Journal of Friction and Wear, 32 (6), 442–451. doi: 10.3103/s1068366611060092
  24. Tochil’nikov, D. G., Kupchin, A. N., Lyashkov, A. I., Ponyaev, S. A., Shepelevskii, A. A., Ginzburg, B. M. (2012). Effect of fullerene black additives on boundary sliding friction of steel counterbodies lubricated with mineral oil. Journal of Friction and Wear, 33 (2), 94–100. doi: 10.3103/s1068366612020122
  25. Voronin, S. V., Suranov, A. V., Suranov, A. A. (2017). The effect of carbon nanoadditives on the tribological properties of industrial oils. Journal of Friction and Wear, 38 (5), 359–363. doi: 10.3103/s1068366617050130
  26. Aleksandrov, E. E., Kravets, I. A., Lysikov, E. N. et. al. (2006). Povyshenie resursa tekhnicheskih sistem putem ispol'zovaniya elektricheskih i magnitnyh poley. Kharkiv: NTU «KhPI», 544.
  27. Lysikov, E. N., Voronin, S. V., Konovalov, P. E. (2010). Ispol'zovanie effekta elektroobrabotki zhidkih smazochnyh sred v tyazhelyh rezhimah raboty podshipnikov. Ukrainska derzhavna akademiya zaliznychnoho transportu, 115, 122–127.
  28. Instruktsiya TsT-0060 z vykorystannia mastylnykh materyaliv na tiahovomu rukhomomu skladi zaliznyts Ukrainy (2003). Kyiv: Derzh. admin. zalizn. transportu Ukrainy, 54.
  29. Sidenko, V. M., Grushko, I. M. (1977). Osnovy nauchnyh issledovaniy. Kharkiv: Vysshaya shkola, 287.
  30. Braun, E. D., Evdokimov, Yu. A., Chichinadze, A. V. (1982). Modelirovanie treniya iznashivaniya v mashinah. Moscow: Mashinostroenie, 191.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-15

Як цитувати

Konovalov, P., Voronin, S., Onopreychuk, D., Stefanov, V., Pashchenko, V., Radionov, H., Temnikov, V., & Onoprienko, A. (2018). Дослідження впливу електростатичної обробки на експлуатаційні характеристики осьової оливи. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(1 (91), 4–12. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2018.120977

Номер

Розділ

Виробничо-технологічні системи