Закономірності зміни рівноцінної відстані перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом

Автор(и)

  • Мария Владимировна Ольхова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна
  • Юрий Александрович Давидич Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14846

Ключові слова:

рівноцінна відстань, автомобільний транспорт, залізничний транспорт, логістична система, економічний прибуток

Анотація

Представлено математичну модель зміни економічного прибутку логістичного системи під час перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом. Виявлено закономірності зміні рівноцінної відстані перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом, за допомогою розробки регресійних моделей під час перевезення вантажів в ізотермічних транспортних засобах при наявності й відсутності під'їзних колій.

Біографії авторів

Мария Владимировна Ольхова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Асистент

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрий Александрович Давидич, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Презентация инвестиционной возможности ОАО «Рефсервис» [Электронный ресурс] // Российские железные дороги. – Режим доступа: http://rzd.ru/static/public/rzd?STRUCTURE_ID=5150&layer_id=3290&id=3839#1 – Загл. с экрана.
  2. B. Starr McMullen. Research in Transportation Economics. [Текст] / B. Starr McMullen. // Vol.6 Transportation after deregulation. – 2001. - p. 160.
  3. Achieving Supply Chain Efficiency through Backloading and Multi-modal Transport // Freight Best Practice. Case study, August 2010, p.12. Режим доступа: http://www.dft.gov.uk.
  4. Freight // Department for transport. Режим доступу: http://www.dft.gov.uk/topics/freight. – Название с экрана.
  5. Arnolda, P. Modeling a rail/road intermodal transportation system. [Текст] / P. Arnolda, D. Peetersa, I. Thomasa // Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review. 2004. - Vol. 40 (3), 255-270.
  6. Athanasios Ballis, John Golias. Comparative evaluation of existing and innovative rail–road freight transport terminals [Текст] / Athanasios Ballis, John Golias // Transportation Research Part A: Policy and Practice. – 2002. - 36 (7), 593-611.
  7. Milan, Janic. Modelling the full costs of an intermodal and road freight transport network [Текст] / Milan Janic // Transportation Research Part D: Transport and Environment. – 2007. - 12(1), 33-44.
  8. Правдин, Н.В. Взаимодействие различных видов транспорта в узлах [Текст] / Н. В. Правдин, В. А. Негрей // Под общ. ред. Н.В. Правдина //. – 2-е изд. перераб. и доп. – Мн: Выш. Школа, 1983. – 247с.
  9. Тихончук, Ю. Н. Рациональное распределение перевозок между железнодорожным и автомобильным транспортом [Текст] / Ю. Н. Тихончук, Т. В. Елисеева, А. В. Каяшев //.– М.: Транспорт, 1972. – 136 с.
  10. Выбор вариантов доставки грузов на основе равновыгодных расстояний с учетом иммобилизации средств [Электронный ресурс] // Инновации бизнесу. – Режим доступа: http://www.ideasandmoney.ru/Ntrr/Details/147585. – Загл. с экрана.
  11. Рославцев, Д.М. Оцінка ефективності рішень в проектах модернізації логістичних ланцюгів [Текст] / Д. М. Рославцев // Восточно-европейский журнал передовых технологий. Вып. 5/3(47) – Х.: Технологический центр, 2010. – с. 18-20.
  12. Ольхова, М. В. Обґрунтування сфери раціонального використання автомобільного і залізничного видів транспорту: моделі визначення часу перевезення [Текст] / М. В. Ольхова // Тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – Львів. – Вид-во Львівської політехніки, 2012. – С. 314.
  13. Ольхова, М.В. Дослідження параметрів технологічного процесу перевезення вантажів автомобільним і залізничним видами транспорту [Текст] / М. В. Ольхова // Логістика промислових регіонів: зб. наук. праць за матеріалами V Міжнародної науково-практичної конференції. – Донецьк: ЛАНДОН-XXI, 2013. – С. 176-178.
  14. N.R. Draper, H. Smith. (1998). Applied regression analysis. – 3rd ed. Wiley, 736p.
  15. Presentation of investment opportunities of "Refservice". (2012) [Prezentacija investicionnoj vozmozhnosti «Refservis»]. Rossijskie zheleznye dorogi: http://rzd.ru/static/public/rzd?STRUCTURE_ID=5150&layer_id=3290&id=3839#1.
  16. B. Starr McMullen. (2001). Research in Transportation Economics. Vol.6 Transportation after deregulation. p. 160.
  17. Achieving Supply Chain Efficiency through Backloading and Multi-modal Transport // Freight Best Practice. Case study, August 2010, p.12. Режим доступа: http://www.dft.gov.uk.
  18. Freight // Department for transport: http://www.dft.gov.uk/topics/freight.
  19. Arnolda, P., Peetersa, D., Thomasa, I. (2004). Modeling a rail/road intermodal transportation system. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 40 (3), 255-270.
  20. Ballis, A., Golias, J., (2002). Comparative evaluation of existing and innovative rail–road freight transport terminals. Transportation Research Part A: Policy and Practice 36 (7), 593-611.
  21. Milan, Janic. (2007). Modelling the full costs of an intermodal and road freight transport network. Transportation Research Part D: Transport and Environment 12(1), 33-44.
  22. Pravdin, N.V., Negrej, V.A. (1983) The interaction of different types of transport in knots [Vzaimodejstvie razlichnyh vidov transporta v uzlah]. Second edition, Minsk, High scholl, 247 p.
  23. Tihonchuk, Ju.N., Eliseeva, T.V., Kajashev, A.V. (1972) Rational distribution of traffic between rail and road [Racionalnoe raspredelenie perevozok mezhdu zheleznodorozhnym i avtomobilnym transportom]. Moscow, Transport, 136 p.
  24. Choosing options for delivery of goods on the basis of equivalent distances based immobilization of funds. (2006) [Vybor variantov dostavki gruzov na osnove ravnovygodnyh rasstojanij s uchetom immobilizacii sredstv]. Innovacii biznesu: http://www.ideasandmoney.ru/Ntrr/Details/147585.
  25. Roslavcev, D.M. (2010) Evaluating the effectiveness of solutions in the projects of modernization of logistic chains [Ocіnka efektivnostі rіshen' v proektah modernіzacії logіstichnih lancjugіv]. «Vostochno-evropeiskii zhurnal peredovyh tehnologii» - Easten-European Journal of Enterprise Technologies, №5/3(47), 18–20.
  26. Olhova, M.V. (2012) Substantiation field of rational use of road and rail transport modes: timing model transportation. [Obґruntuvannja sferi racіonalnogo vikoristannja avtomobіlnogo і zalіznichnogo vidіv transportu: modelі viznachennja chasu perevezennja]. «Tezi dopovіdej ІХ Mіzhnarodnoї naukovo-praktichnoї konferencії «Marketing ta logіstika v sistemі menedzhmentu» - Proceedings of the IX International scientific-practical conference «Marketing and Logistics Management System», Lviv Polytechnic, 314p.
  27. Olhova, M.V. (2013) Research process parameters carriage of goods by road and rail modes of transport. [Doslіdzhennja parametrіv tehnologіchnogo procesu perevezennja vantazhіv avtomobіlnim і zalіznichnim vidami transportu]. «Logіstika promislovih regіonіv: zb. nauk. prac' za materіalami V Mіzhnarodnoї naukovo-praktichnoї konferencії» - Logistics industrial regions: Coll. Science. works with materials V International Scientific Conference, Donetsk, Landon-XXI, 176-178p.
  28. Draper, N.R., Smith, H. (1998). Applied regression analysis. – 3rd ed. Wiley, 736p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-19

Як цитувати

Ольхова, М. В., & Давидич, Ю. А. (2013). Закономірності зміни рівноцінної відстані перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(9(63), 33–37. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14846

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи