Закономірності зміни рівноцінної відстані перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2013.14846Ключові слова:
рівноцінна відстань, автомобільний транспорт, залізничний транспорт, логістична система, економічний прибутокАнотація
Представлено математичну модель зміни економічного прибутку логістичного системи під час перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом. Виявлено закономірності зміні рівноцінної відстані перевезення вантажів автомобільним і залізничним транспортом, за допомогою розробки регресійних моделей під час перевезення вантажів в ізотермічних транспортних засобах при наявності й відсутності під'їзних колій.
Посилання
- Презентация инвестиционной возможности ОАО «Рефсервис» [Электронный ресурс] // Российские железные дороги. – Режим доступа: http://rzd.ru/static/public/rzd?STRUCTURE_ID=5150&layer_id=3290&id=3839#1 – Загл. с экрана.
- B. Starr McMullen. Research in Transportation Economics. [Текст] / B. Starr McMullen. // Vol.6 Transportation after deregulation. – 2001. - p. 160.
- Achieving Supply Chain Efficiency through Backloading and Multi-modal Transport // Freight Best Practice. Case study, August 2010, p.12. Режим доступа: http://www.dft.gov.uk.
- Freight // Department for transport. Режим доступу: http://www.dft.gov.uk/topics/freight. – Название с экрана.
- Arnolda, P. Modeling a rail/road intermodal transportation system. [Текст] / P. Arnolda, D. Peetersa, I. Thomasa // Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review. 2004. - Vol. 40 (3), 255-270.
- Athanasios Ballis, John Golias. Comparative evaluation of existing and innovative rail–road freight transport terminals [Текст] / Athanasios Ballis, John Golias // Transportation Research Part A: Policy and Practice. – 2002. - 36 (7), 593-611.
- Milan, Janic. Modelling the full costs of an intermodal and road freight transport network [Текст] / Milan Janic // Transportation Research Part D: Transport and Environment. – 2007. - 12(1), 33-44.
- Правдин, Н.В. Взаимодействие различных видов транспорта в узлах [Текст] / Н. В. Правдин, В. А. Негрей // Под общ. ред. Н.В. Правдина //. – 2-е изд. перераб. и доп. – Мн: Выш. Школа, 1983. – 247с.
- Тихончук, Ю. Н. Рациональное распределение перевозок между железнодорожным и автомобильным транспортом [Текст] / Ю. Н. Тихончук, Т. В. Елисеева, А. В. Каяшев //.– М.: Транспорт, 1972. – 136 с.
- Выбор вариантов доставки грузов на основе равновыгодных расстояний с учетом иммобилизации средств [Электронный ресурс] // Инновации бизнесу. – Режим доступа: http://www.ideasandmoney.ru/Ntrr/Details/147585. – Загл. с экрана.
- Рославцев, Д.М. Оцінка ефективності рішень в проектах модернізації логістичних ланцюгів [Текст] / Д. М. Рославцев // Восточно-европейский журнал передовых технологий. Вып. 5/3(47) – Х.: Технологический центр, 2010. – с. 18-20.
- Ольхова, М. В. Обґрунтування сфери раціонального використання автомобільного і залізничного видів транспорту: моделі визначення часу перевезення [Текст] / М. В. Ольхова // Тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – Львів. – Вид-во Львівської політехніки, 2012. – С. 314.
- Ольхова, М.В. Дослідження параметрів технологічного процесу перевезення вантажів автомобільним і залізничним видами транспорту [Текст] / М. В. Ольхова // Логістика промислових регіонів: зб. наук. праць за матеріалами V Міжнародної науково-практичної конференції. – Донецьк: ЛАНДОН-XXI, 2013. – С. 176-178.
- N.R. Draper, H. Smith. (1998). Applied regression analysis. – 3rd ed. Wiley, 736p.
- Presentation of investment opportunities of "Refservice". (2012) [Prezentacija investicionnoj vozmozhnosti «Refservis»]. Rossijskie zheleznye dorogi: http://rzd.ru/static/public/rzd?STRUCTURE_ID=5150&layer_id=3290&id=3839#1.
- B. Starr McMullen. (2001). Research in Transportation Economics. Vol.6 Transportation after deregulation. p. 160.
- Achieving Supply Chain Efficiency through Backloading and Multi-modal Transport // Freight Best Practice. Case study, August 2010, p.12. Режим доступа: http://www.dft.gov.uk.
- Freight // Department for transport: http://www.dft.gov.uk/topics/freight.
- Arnolda, P., Peetersa, D., Thomasa, I. (2004). Modeling a rail/road intermodal transportation system. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 40 (3), 255-270.
- Ballis, A., Golias, J., (2002). Comparative evaluation of existing and innovative rail–road freight transport terminals. Transportation Research Part A: Policy and Practice 36 (7), 593-611.
- Milan, Janic. (2007). Modelling the full costs of an intermodal and road freight transport network. Transportation Research Part D: Transport and Environment 12(1), 33-44.
- Pravdin, N.V., Negrej, V.A. (1983) The interaction of different types of transport in knots [Vzaimodejstvie razlichnyh vidov transporta v uzlah]. Second edition, Minsk, High scholl, 247 p.
- Tihonchuk, Ju.N., Eliseeva, T.V., Kajashev, A.V. (1972) Rational distribution of traffic between rail and road [Racionalnoe raspredelenie perevozok mezhdu zheleznodorozhnym i avtomobilnym transportom]. Moscow, Transport, 136 p.
- Choosing options for delivery of goods on the basis of equivalent distances based immobilization of funds. (2006) [Vybor variantov dostavki gruzov na osnove ravnovygodnyh rasstojanij s uchetom immobilizacii sredstv]. Innovacii biznesu: http://www.ideasandmoney.ru/Ntrr/Details/147585.
- Roslavcev, D.M. (2010) Evaluating the effectiveness of solutions in the projects of modernization of logistic chains [Ocіnka efektivnostі rіshen' v proektah modernіzacії logіstichnih lancjugіv]. «Vostochno-evropeiskii zhurnal peredovyh tehnologii» - Easten-European Journal of Enterprise Technologies, №5/3(47), 18–20.
- Olhova, M.V. (2012) Substantiation field of rational use of road and rail transport modes: timing model transportation. [Obґruntuvannja sferi racіonalnogo vikoristannja avtomobіlnogo і zalіznichnogo vidіv transportu: modelі viznachennja chasu perevezennja]. «Tezi dopovіdej ІХ Mіzhnarodnoї naukovo-praktichnoї konferencії «Marketing ta logіstika v sistemі menedzhmentu» - Proceedings of the IX International scientific-practical conference «Marketing and Logistics Management System», Lviv Polytechnic, 314p.
- Olhova, M.V. (2013) Research process parameters carriage of goods by road and rail modes of transport. [Doslіdzhennja parametrіv tehnologіchnogo procesu perevezennja vantazhіv avtomobіlnim і zalіznichnim vidami transportu]. «Logіstika promislovih regіonіv: zb. nauk. prac' za materіalami V Mіzhnarodnoї naukovo-praktichnoї konferencії» - Logistics industrial regions: Coll. Science. works with materials V International Scientific Conference, Donetsk, Landon-XXI, 176-178p.
- Draper, N.R., Smith, H. (1998). Applied regression analysis. – 3rd ed. Wiley, 736p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Мария Владимировна Ольхова, Юрий Александрович Давидич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.