Technique of determination of productivity of the advertising project

Authors

  • Анна Геннадиевна Оборская Кафедра «Управление системами БЖД» Одесский национальный политехнический университет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2528

Keywords:

project, project control, advertizing, external communications, environment of the project, model, performance evaluation

Abstract

The method of prognostication and estimation of efficiency of advertising projects is in-process created.

Author Biography

Анна Геннадиевна Оборская, Кафедра «Управление системами БЖД» Одесский национальный политехнический университет

Ассистент

References

  1. Тернер Дж. Родни. Руководство по проектно-ориентированному управлению [Текст] / Пер. с англ. под общ. ред. Воропаева В.И. — М. : Изд. Дом Гребенникова, 2007. — 552 с.
  2. Кленси К.Дж. Моделирование рынка: как спрогнозировать успех нового продукта [Текст] / Кленси К.Дж., Крейг Питер С., Вольф Марианна Мак Герри; пер. с англ. – М.: Вершина, 2007. – 272 с.
  3. Дойль П. Маркетинговое управление и стратегии [Текст] — СПб.: Питер, 1999. – 672с.

How to Cite

Оборская, А. Г. (2012). Technique of determination of productivity of the advertising project. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 1(3(43), 32–33. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.2528

Issue

Section

Integrated strategic management, project management and software development companies and territorial