JUSTIFICATION OF THE PARAMETERS CHOICE FOR DETERMINING VISIBILITY OF ROAD OBJECTS IN THE DARK FOR THE EXAMINATION OF ACCIDENT

Authors

  • Ігор Костянтинович Шаша Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ, Ukraine
  • Олег Григорович Сазонов Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ, Ukraine
  • Євгеній Ігорович Гаркавцев Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ, Ukraine
  • Вадим Ігорович Чудовський Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3095

Keywords:

visibility, vehicle, automobile headlights, conditions of service, illumination, traffic accident, mathematical model

Abstract

This article is devoted to the urgent problem of improving conduction of traffic accident’s motor and technical examination with the help of determining visible range of traffic objects at night time under the conditions of having inaccurate and indeterminate initial data.

Author Biographies

Ігор Костянтинович Шаша, Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ

Доктор технічних наук, доцент, полковник міліції, начальник кафедри

Олег Григорович Сазонов, Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ

Майор міліції, старший викладач

Євгеній Ігорович Гаркавцев, Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ

Капітан миліції, викладач

Вадим Ігорович Чудовський, Кафедра тактико-спеціальної підготовки Харківський національний університет внутрішніх справ

Лейтенант міліції, викладач

References

  1. Редзюк А.М. Безпека дорожнього руху: аналіз, завдання та шляхи вирішення // Автошляховик України. – 2001. - №2. – С. 14 – 18.
  2. Шаша І.К., Фесенко Г.І. Формування системи оцінки рівня безпеки руху енергетичними характеристиками транспортного потоку // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - №3/2 (27). 2007. – С.69-71.
  3. Шаша И.К. Методология нормирования технического состояния транспортных машин по критериям надежности и эксплуатационной безопасности // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. Петра Василенка. Випуск 69 «Проблеми надійності машин та засобів механізації сільськогосподарського виробництва», Харків 2008. С. 23-29.
  4. Кашканов А.А. Принципи та моделі оцінки ефективності автомобільних фар / А.А. Кашканов, В.П. Кужель // Вимірювальна та обчислювальна техніка в технологічних процесах. – 2002. - № 2. – С. 139-143.

Published

2010-09-30

How to Cite

Шаша, І. К., Сазонов, О. Г., Гаркавцев, Є. І., & Чудовський, В. І. (2010). JUSTIFICATION OF THE PARAMETERS CHOICE FOR DETERMINING VISIBILITY OF ROAD OBJECTS IN THE DARK FOR THE EXAMINATION OF ACCIDENT. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(3(47), 21–24. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2010.3095

Issue

Section

Control systems