Прогнозування технічного стану апаратних засобів залізничної автоматики в умовах обмежених статистичних даних

Автор(и)

  • Valentin Moiseenko Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0003-1377-8703
  • Oleksandr Kameniev Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0001-5372-5628
  • Vitalii Gaievskyi Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Україна https://orcid.org/0000-0001-7294-5706

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.102005

Ключові слова:

мікропроцесорні системи, залізнична автоматика, розподіл Стьюдента, метод максимальної правдоподібності, мікростатистика

Анотація

Розроблено і запропоновано метод прогнозування відмов апаратних засобів мікропроцесорних систем залізничної автоматики, що дозволяє визначити ймовірність відмови пристрою з певної групи із використанням розподілу Стьюдента, методів максимальної правдоподібності та нерівноточних спостережень. На відміну від існуючих підходів до прогнозування, запропонований метод враховує обмежений обсяг статистичних даних про функціонування мікропроцесорних систем керування на залізничному транспорті

Біографії авторів

Valentin Moiseenko, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра спеціалізованих комп’ютерних систем

Oleksandr Kameniev, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматики та комп’ютерного телекерування рухом поїздів

Vitalii Gaievskyi, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Кафедра спеціалізованих комп’ютерних систем

Посилання

  1. Karevs, V. (2015) Railway automation and telematics system’s monitoring and diagnostic. Saarbrücken: LAP LAMBERT.
  2. Malovichko, V. V., Rybalka, R. V., Malovichko, N. V. et. al. (2012). Vyznachennia priorytetiv vyboru obiektiv diahnostuvannia ta kontroliu elektrychnoi tsentralizatsii z urakhuvanniam zatrymok poizdiv. Zbirnyk naukovykh prats Donetskoho instytutu zaliznychnoho transportu, 31, 57–61.
  3. Kustov, V. F. (2016). Pidvyshchennia bezpeky rukhu poizdiv za rakhunok vykorystannia mikroprotsesornykh system zaliznychnoi avtomatyky. Informatsiino-keruiuchi systemy na zaliznychnomu transporti. Chornomorsk, 4, 28–29.
  4. Peter, B. (2005). The Concepts of IEC 61508. An Overview and Analysis. Bielefeld: RVS, 52.
  5. Griebel, S. (2008). Sicherheitsnormen im Umbruch. Revision der EN 5012X Suite. Siemens AG: Industry Sector, Mobility Division, 20.
  6. Traussing, R. (2004). Safety-Critical Systems: Processes, Standards and Certification. Analysis, Design and Implementation of Reliable Software. Paderborn: Universitat Paderborn, 17.
  7. Braband, Y., Khyrao, Yu., Liudeke, D. Vzaymosviaz mezhdu standartamy CENELEC v oblasty zheleznodorozhnoi syhnalyzatsyy y druhymy standartamy po bezopasnosty. Informacionnaya bezopasnost' na transporte. Available at: http://www.ibtrans.ru/upload/iblock/252/25224179d2f031147bf4a113e91b4411.pdf
  8. Mehov, V., Sposhnikov, V., Spozhnikov, V. I., Urganskov, D. (2007). Concurrent Error Detection Based on Modulo Weight-Based Codes. Proceedings of 7th IEEE East-West Design & Test Workshop (EWDTW' 2007). Erevan, Armenia, 21–26.
  9. Gorelik, A. V., Taradin, N. A., Veselova, A. S. (2014). Model otsenki nadYozhnosti i effektivnosti funktsionirovaniya ob'ektov transportnoy infrastrukturyi. Nauka i tehnika transporta, 1, 88–92.
  10. Sigorskiy, V. P. (1977). Matematicheskiy apparat inzhenera. Kyiv: Tehnika, 768.
  11. Moiseienko, V. I., Chehodaiev, B. V., Zotova, O. S. (2014). Methods of diagnosis of railway automation systems. Informatsiino-keruiuchi systemy na zaliznychnomu transporti, 4, 26–32.
  12. Panchenko, S., Siroklyn, I., Lapko, A., Kameniev, A., Zmii, S. (2016). Improvement of the accuracy of determining movement parameters of cuts on classification humps by methods of video analysis. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (82)), 25–30. doi: 10.15587/1729-4061.2016.76103
  13. Tang, L. (2015). Reliability assessments of railway signaling systems: A comparison and evaluation of approaches. Trondheim: Norwegian University of Science and Technology, 81.
  14. Watanabe, Y., Matsumoto, Y. (2014). Online Failure Prediction in Cloud Datacenters. Fujitsu scientific & technical journal, 50 (1), 67–71.
  15. Svendsen, P. A. (2011). Online Failure Prediction in UNIX Systems. Kristiansand: University of Agder, 70.
  16. Kumar, R., Vijayakumar, S., Ahamed, S. (2013). Pat. No. US 2015/0067410 A1. Hardware failure prediction system. USA CPК G06F 11/004. No. US 14/144,823; declareted: 31.12.2013; published: 05.03.2015, 14.
  17. Gavrilyuk, E. A., Mantserov, S. A., Panov, A. Yu. (2015). The failure prediction of automatic gas-compressor unit control systems on basis of technical state index and measure of risk. Fundamentalnyie issledovaniya, 7, 309–313.
  18. Kovalev, A. V., Trushin, N. N., Salnikov, V. S. (2014). Prognozirovanie tehnicheskogo sostoyaniya tehnologicheskogo oborudovaniya. Izvestiya Tulskogo gosudarstvennogo universiteta. Tehnicheskie nauki, 11, 554–559.
  19. Efanov, D. V. (2016). Becoming and development prospects of concurrent error detection and monitoring systems of railway automation and remote control devices. Avtomatika na transporte, 2 (1), 124–148.
  20. Sansevich, V. K. (1996). Klassifikatsiya situatsiy na osnove otnosheniy mezhdu raznorodnyimi priznakami. Sbornik nauchnyih trudov. Orel: VIPS, 6, 53–57.
  21. Schut, D., Wisniewski, J. (2015). A global vision of railway development. Paris: International Union of Railways (UIC), 44.
  22. Pereira, J., Teixeira, P., Viegas, J. (2015). RAMS analysis of railway track infrastructure (Reliability, Availability, Maintainability, Safety). Paris: International Union of Railways (UIC), 44.
  23. Stewart, C., Luebkeman, C., Morrell, M., Goulding, L. (2015). Future of Rail 2050. London: Arup, 58.
  24. Kamenev, A. Yu. (2014). Reliability of combined proofs methods of microprocessor interlocking system of railway stations. Sovremennyie problemyi transportnogo kompleksa Rossii, 4 (5), 61–66.
  25. Kameniev, O. Yu., Moiseienko, V. I., Haievskyi, V. V. (2016). Prohnozuvannia stanu mikroelektronnykh prystroiv zaliznychnoi avtomatyky pry obmezhenykh statystychnykh danykh. Informatsiino-keruiuchi systemy na zaliznychnomu transporti. Chornomorsk, 4, 37.
  26. Kustov, V. F., Kamenev, A. Yu. (2013). Usovershenstvovanie metodov ispyitaniy mikroprotsessornoy tsentralizatsii na bezopasnost primeneniya. Aktualnyie voprosyi razvitiya sistem zheleznodorozhnoy avtomatiki i telemehaniki, 103–118.
  27. Doslidzhennia funktsiinoi bezpechnosti ta elektromahnitnoi sumisnosti mikroprotsesornoi systemy elektrychnoi tsentralizatsii stantsii «Vuhilna» na etapi imitatsiinykh ta stendovykh vyprobuvan (2012). UkrDAZT. No. derzh. reyestr. 0112U006925; inv. No. 0713U007283, 139.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

Moiseenko, V., Kameniev, O., & Gaievskyi, V. (2017). Прогнозування технічного стану апаратних засобів залізничної автоматики в умовах обмежених статистичних даних. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(9 (87), 26–35. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.102005

Номер

Розділ

Інформаційно-керуючі системи