Метод оптимізації руху міського пасажирського транспорту у транспортно-пересадочних вузлах
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.103333Ключові слова:
зупиночний пункт, час очікування в черзі, час відправлення, місце обслуговуванняАнотація
Представлено математичну модель функціонування зупиночних пунктів транспортно-пересадочних вузлів. У середовищі PyCharm створена програма для проведення імітаційного моделювання при різних значеннях вхідних факторів: час відправлення транспортних засобів з початкового зупиночного пункту, кількість місць обслуговування. Розроблений інструмент дозволяє автоматизувати визначення оптимальної комбінації значень вхідних факторів за критерієм мінімального часу очікування у черзі
Посилання
- DBN V.2.3-5-2001. Vulytsi ta dorohy naselenykh punktiv (2001). Kyiv: Derzhbud Ukrayiny, 50.
- Highway Capacity Manual. TRB (2000). Transportation Research Board of the National Academies, Washington, D.C., 1207.
- Reilly, J., Levinson, H. (2011). Public Transport Capacity Analysis Procedures for Developing Cities. The International Bank for Reconstruction and Development/The World Bank, Washington, D.C., 127. Available at: http://siteresources.worldbank.org/INTTRANSPORT/Resources/336291-1239112757744/5997693-1294344242332/Public-Transport-Capacity-Analysis-Procedures.pdf
- Gibson, J., Baeza, I., Willumsen, L. G. (1989). Bus stops, congestion and congested bus stops. Traffic Engineering and Control, 30 (6), 291–302.
- Fernandez, R. (2001). A new approach to bus stop modeling. Traffic Engineering & Control, 42 (7), 240–246.
- Fernandez, R. (2007). PASSION 5.0 – a model for microscopic simulation of multipleberth bus stops. Traffic Engineering and Control, 48 (7), 324–328.
- Widanapathiranage, R., Bunker, J. M., Bhaskar, A. (2013). A Microscopic Simulation Model to Estimate Bus Rapid Transit Station Bus Capacity. Australasian Transport Research Forum 2013 Proceedings. Brisbane, 12.
- Reilly, J. M., Aros-Vera, F. (2013). Estimating capacity of high volume bus rapid transit stations. TRB Annual Meeting. Washington, DC., 11.
- Gu, W., Li, Y., Cassidy, M. J., Griswold, J. B. (2011). On the capacity of isolated, curbside bus stops. Transportation Research Part B: Methodological, 45 (4), 714–723. doi: 10.1016/j.trb.2011.01.001
- Widanapathiranage, R., Bunker, J. M., Bhaskar, A. (2014). Modelling the BRT station capacity and queuing for all stopping busway operation. Public Transport, 7 (1), 21–38. doi: 10.1007/s12469-014-0095-y
- Zhao, S. S., Zhu, X. N. (2013). Study on the Number of Berths of Road-Side Bus Stop. Advanced Materials Research, 734-737, 1598–1603. doi: 10.4028/www.scientific.net/amr.734-737.1598
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Volodymyr Vdovychenko, Oleksandr Driuk, Ganna Samchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.