Метод оптимізації руху міського пасажирського транспорту у транспортно-пересадочних вузлах

Автор(и)

  • Volodymyr Vdovychenko Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2746-8175
  • Oleksandr Driuk Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-1299-7616
  • Ganna Samchuk Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-9890-6374

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.103333

Ключові слова:

зупиночний пункт, час очікування в черзі, час відправлення, місце обслуговування

Анотація

Представлено математичну модель функціонування зупиночних пунктів транспортно-пересадочних вузлів. У середовищі PyCharm створена програма для проведення імітаційного моделювання при різних значеннях вхідних факторів: час відправлення транспортних засобів з початкового зупиночного пункту, кількість місць обслуговування. Розроблений інструмент дозволяє автоматизувати визначення оптимальної комбінації значень вхідних факторів за критерієм мінімального часу очікування у черзі

Біографії авторів

Volodymyr Vdovychenko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій

Oleksandr Driuk, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Науки, 14, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук

Кафедра програмної інженерії

Ganna Samchuk, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант

Кафедра транспортних технологій

Посилання

  1. DBN V.2.3-5-2001. Vulytsi ta dorohy naselenykh punktiv (2001). Kyiv: Derzhbud Ukrayiny, 50.
  2. Highway Capacity Manual. TRB (2000). Transportation Research Board of the National Academies, Washington, D.C., 1207.
  3. Reilly, J., Levinson, H. (2011). Public Transport Capacity Analysis Procedures for Developing Cities. The International Bank for Reconstruction and Development/The World Bank, Washington, D.C., 127. Available at: http://siteresources.worldbank.org/INTTRANSPORT/Resources/336291-1239112757744/5997693-1294344242332/Public-Transport-Capacity-Analysis-Procedures.pdf
  4. Gibson, J., Baeza, I., Willumsen, L. G. (1989). Bus stops, congestion and congested bus stops. Traffic Engineering and Control, 30 (6), 291–302.
  5. Fernandez, R. (2001). A new approach to bus stop modeling. Traffic Engineering & Control, 42 (7), 240–246.
  6. Fernandez, R. (2007). PASSION 5.0 – a model for microscopic simulation of multipleberth bus stops. Traffic Engineering and Control, 48 (7), 324–328.
  7. Widanapathiranage, R., Bunker, J. M., Bhaskar, A. (2013). A Microscopic Simulation Model to Estimate Bus Rapid Transit Station Bus Capacity. Australasian Transport Research Forum 2013 Proceedings. Brisbane, 12.
  8. Reilly, J. M., Aros-Vera, F. (2013). Estimating capacity of high volume bus rapid transit stations. TRB Annual Meeting. Washington, DC., 11.
  9. Gu, W., Li, Y., Cassidy, M. J., Griswold, J. B. (2011). On the capacity of isolated, curbside bus stops. Transportation Research Part B: Methodological, 45 (4), 714–723. doi: 10.1016/j.trb.2011.01.001
  10. Widanapathiranage, R., Bunker, J. M., Bhaskar, A. (2014). Modelling the BRT station capacity and queuing for all stopping busway operation. Public Transport, 7 (1), 21–38. doi: 10.1007/s12469-014-0095-y
  11. Zhao, S. S., Zhu, X. N. (2013). Study on the Number of Berths of Road-Side Bus Stop. Advanced Materials Research, 734-737, 1598–1603. doi: 10.4028/www.scientific.net/amr.734-737.1598

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Vdovychenko, V., Driuk, O., & Samchuk, G. (2017). Метод оптимізації руху міського пасажирського транспорту у транспортно-пересадочних вузлах. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3(3 (87), 47–53. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.103333

Номер

Розділ

Процеси управління