Оцінка напружено-деформованого стану хрестовин стрілочних переводів марки 1/11 методом скінченних елементів

Автор(и)

  • Vitalii Kovalchuk Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0003-4350-1756
  • Yaroslav Bolzhelarskyi Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052, Україна https://orcid.org/0000-0002-4787-1781
  • Bogdan Parneta Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-2696-2449
  • Andriy Pentsak Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0001-7491-6730
  • Oleksiy Petrenko Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-8870-8534
  • Ihor Mudryy Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0003-1053-6071

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107024

Ключові слова:

хрестовина, стрілочний перевід, метод скінченних елементів, контактні напруження, рухомий склад залізниць

Анотація

Проведено оцінку напружено-деформованого стану хрестовин марки 1/11 методом скінченних елементів у програмному середовищі Ansys. Досліджено величини деформацій та контактних напружень у характерних перетинах хрестовини. Встановлено вплив площі контакту на величину контактних напружень. Отримано характер руйнування поверхні металу вусовика та сердечника хрестовини при високому рівні контактних напружень

Біографії авторів

Vitalii Kovalchuk, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук

Кафедра рухомий склад і колія

Yaroslav Bolzhelarskyi, Львівська філія Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. І. Блажкевич, 12а, м. Львів, Україна, 79052

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра рухомий склад і колія

Bogdan Parneta, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельне виробництво

Andriy Pentsak, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельне виробництво

Oleksiy Petrenko, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельне виробництво

Ihor Mudryy, Національний університет «Львівська політехніка» вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра будівельне виробництво

Посилання

  1. Danilenko, E. I. (2010). Zaliznychna koliya / Ulashtuvannia, proektuvannia i rozrakhunky, vzaiemodiia z rukhomym skladom. Vol. 2. Kyiv: Inpres, 456.
  2. Kovalchuk, V. V., Kalenyk, K. L., Orlovskyi, A. M. (2011). Doslidzhennia pozdovzhnoho profiliu zhorstkykh khrestovyn na zalizobetonnykh brusakh. Visnyk Dnipropetr. nats. un-tu zal. transp. im. ak. V. Lazariana, 41, 130–135.
  3. Gerber, U., Sysyn, M. P., Kowaltschuk, W. W., Nabotschenko, O. S. (2017). Geometrische Optimierung von Weichenherzstucken. EIK Eisenbahningieur kompendium. Euralpres, Deutschland, Hamburg, 229–240.
  4. Rybkin, V. V., Panchenko, P. V., Tokariev, S. O. (2012). Istorychnyi analiz teoretychnykh ta eksperymentalnykh doslidzhen dynamiky kolii, strilochnykh perevodiv ta rukhomoho skladu. Zbirnyk naukovykh prats Donetskoho in-tu zalizn. tr-tu, 32, 277–288.
  5. Shabana, A. A., Zaazaa, K. E., Sugiyama, H. (2007). Railroad Vehicle Dynamics: A Computational Approach. CRC Press, Boca Raton, 360. doi: 10.1201/9781420045857
  6. Vollebregt, E. A. H., Wilders, P. (2010). FASTSIM2: a second-order accurate frictional rolling contact algorithm. Computational Mechanics, 47 (1), 105–116. doi: 10.1007/s00466-010-0536-7
  7. Evans, J. R., Burstow, M. C. (2006). Vehicle/track interaction and rolling contact fatigue in rails in the UK. Vehicle System Dynamics, 44, 708–717. doi: 10.1080/00423110600883652
  8. Kosarchuk, V. V., Agarkov, O. V. (2012). Prognozirovanie dolgovechnosti rel'sov po kriteriyu vozniknoveniya treshchin kontaktnoy ustalosti. Zb. nauk. prats DETUT. Seriya «Transport. syst. i tekhnolohii», 20, 77–90.
  9. Nicklisch, D., Kassa, E., Nielsen, J., Ekh, M., Iwnicki, S. (2010). Geometry and stiffness optimization for switches and crossings, and simulation of material degradation. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 224 (4), 279–292. doi: 10.1243/09544097jrrt348
  10. Nissen, A. (2009). Development of life cycle cost model and analyses for railway switches and crossings. Lulea.
  11. Ren, Z., Sun, S., Xie, G. (2010). A method to determine the two-point contact zone and transfer of wheel–rail forces in a turnout. Vehicle System Dynamics, 48 (10), 1115–1133. doi: 10.1080/00423110903337281
  12. Nicklisch, D., Nielsen, J. C. O., Ekh, M., Johansson, A., Palsson, B., Zoll, A., Reinecke, J. (2009). Simulation of wheel–rail contact and subsequent material degradation in switches & crossings. Proceedings of the 21st International Symposium on Dynamics of Vehicles on Roads and Tracks (IAVSD). Stockholm, Sweden.
  13. Kovalchuk, V., Markul, R., Bal, O., Мilyanych, A., Pentsak, A., Parneta, B., Gajda, A. (2017). The study of strength of corrugated metal structures of railroad tracks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (7 (86)), 18–25. doi: 10.15587/1729-4061.2017.96549
  14. Kassa, E. (2007). Dynamic train-turnout interaction: mathematical modelling, numerical simulation and field testing. Goteborg, 143.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-22

Як цитувати

Kovalchuk, V., Bolzhelarskyi, Y., Parneta, B., Pentsak, A., Petrenko, O., & Mudryy, I. (2017). Оцінка напружено-деформованого стану хрестовин стрілочних переводів марки 1/11 методом скінченних елементів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7 (88), 10–16. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107024

Номер

Розділ

Прикладна механіка