Оцінка напружено-деформованого стану хрестовин стрілочних переводів марки 1/11 методом скінченних елементів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107024Ключові слова:
хрестовина, стрілочний перевід, метод скінченних елементів, контактні напруження, рухомий склад залізницьАнотація
Проведено оцінку напружено-деформованого стану хрестовин марки 1/11 методом скінченних елементів у програмному середовищі Ansys. Досліджено величини деформацій та контактних напружень у характерних перетинах хрестовини. Встановлено вплив площі контакту на величину контактних напружень. Отримано характер руйнування поверхні металу вусовика та сердечника хрестовини при високому рівні контактних напружень
Посилання
- Danilenko, E. I. (2010). Zaliznychna koliya / Ulashtuvannia, proektuvannia i rozrakhunky, vzaiemodiia z rukhomym skladom. Vol. 2. Kyiv: Inpres, 456.
- Kovalchuk, V. V., Kalenyk, K. L., Orlovskyi, A. M. (2011). Doslidzhennia pozdovzhnoho profiliu zhorstkykh khrestovyn na zalizobetonnykh brusakh. Visnyk Dnipropetr. nats. un-tu zal. transp. im. ak. V. Lazariana, 41, 130–135.
- Gerber, U., Sysyn, M. P., Kowaltschuk, W. W., Nabotschenko, O. S. (2017). Geometrische Optimierung von Weichenherzstucken. EIK Eisenbahningieur kompendium. Euralpres, Deutschland, Hamburg, 229–240.
- Rybkin, V. V., Panchenko, P. V., Tokariev, S. O. (2012). Istorychnyi analiz teoretychnykh ta eksperymentalnykh doslidzhen dynamiky kolii, strilochnykh perevodiv ta rukhomoho skladu. Zbirnyk naukovykh prats Donetskoho in-tu zalizn. tr-tu, 32, 277–288.
- Shabana, A. A., Zaazaa, K. E., Sugiyama, H. (2007). Railroad Vehicle Dynamics: A Computational Approach. CRC Press, Boca Raton, 360. doi: 10.1201/9781420045857
- Vollebregt, E. A. H., Wilders, P. (2010). FASTSIM2: a second-order accurate frictional rolling contact algorithm. Computational Mechanics, 47 (1), 105–116. doi: 10.1007/s00466-010-0536-7
- Evans, J. R., Burstow, M. C. (2006). Vehicle/track interaction and rolling contact fatigue in rails in the UK. Vehicle System Dynamics, 44, 708–717. doi: 10.1080/00423110600883652
- Kosarchuk, V. V., Agarkov, O. V. (2012). Prognozirovanie dolgovechnosti rel'sov po kriteriyu vozniknoveniya treshchin kontaktnoy ustalosti. Zb. nauk. prats DETUT. Seriya «Transport. syst. i tekhnolohii», 20, 77–90.
- Nicklisch, D., Kassa, E., Nielsen, J., Ekh, M., Iwnicki, S. (2010). Geometry and stiffness optimization for switches and crossings, and simulation of material degradation. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 224 (4), 279–292. doi: 10.1243/09544097jrrt348
- Nissen, A. (2009). Development of life cycle cost model and analyses for railway switches and crossings. Lulea.
- Ren, Z., Sun, S., Xie, G. (2010). A method to determine the two-point contact zone and transfer of wheel–rail forces in a turnout. Vehicle System Dynamics, 48 (10), 1115–1133. doi: 10.1080/00423110903337281
- Nicklisch, D., Nielsen, J. C. O., Ekh, M., Johansson, A., Palsson, B., Zoll, A., Reinecke, J. (2009). Simulation of wheel–rail contact and subsequent material degradation in switches & crossings. Proceedings of the 21st International Symposium on Dynamics of Vehicles on Roads and Tracks (IAVSD). Stockholm, Sweden.
- Kovalchuk, V., Markul, R., Bal, O., Мilyanych, A., Pentsak, A., Parneta, B., Gajda, A. (2017). The study of strength of corrugated metal structures of railroad tracks. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (7 (86)), 18–25. doi: 10.15587/1729-4061.2017.96549
- Kassa, E. (2007). Dynamic train-turnout interaction: mathematical modelling, numerical simulation and field testing. Goteborg, 143.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Vitalii Kovalchuk, Yaroslav Bolzhelarskyi, Bogdan Parneta, Andriy Pentsak, Oleksiy Petrenko, Ihor Mudryy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.