Моделювання робочих процесів двигуна автогрейдера при роботі при несталому навантаженні

Автор(и)

  • Dmytro Klets Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-7463-1030
  • Maxim Krasnokutsky ТОВ «УКР-БУД» вул. Срібнокільська 1, м. Київ, Україна, 02095, Україна https://orcid.org/0000-0003-0877-8194
  • Vasily Hatsko Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-5568-6164
  • Marina Barun Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-6183-9462

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107128

Ключові слова:

експлуатація автогрейдера, режими роботи, нестале навантаження, динамічні характеристики, коливальний процес

Анотація

Запропоновано модель робочих процесів двигуна автогрейдера при несталому навантаженні в технологічних процесах дорожньо-будівельних робіт. Визначені теоретичні залежності роботи двигуна автогрейдера. Встановлено закономірності впливу характеру навантаження на зміну частоти обертання колінчастого валу двигуна, циклової подачі палива і годинної витрати палива. Запропоновані залежності дозволяють оптимізувати роботу двигуна в несталих режимах

Біографії авторів

Dmytro Klets, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра комп’ютерних технологій і мехатроніки

Maxim Krasnokutsky, ТОВ «УКР-БУД» вул. Срібнокільська 1, м. Київ, Україна, 02095

Директор з виробництва

Vasily Hatsko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук

Кафедра технології машинобудування і ремонту машин

Marina Barun, Харківський національний автомобільно-дорожній університет вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат економічних наук

Кафедра екології

Посилання

  1. Yuan, Z., Liu, J., Fu, J., Liu, Q., Wang, S., Xia, Y. (2017). Quantitative analysis on the thermodynamics processes of gasoline engine and correction of the control equations for heat-work conversion efficiency. Energy Conversion and Management, 132, 388–399. doi: 10.1016/j.enconman.2016.11.037
  2. Babich, A. A., Gromov, S. A., Levterov, A. M. (2016). Sovremennye metody matematicheskogo modelirovaniya rabochih processov dizelya. Vestnik KhNADU, 75, 109–115.
  3. Wang, X., Shu, G., Tian, H., Liu, P., Li, X., Jing, D. (2017). Engine working condition effects on the dynamic response of organic Rankine cycle as exhaust waste heat recovery system. Applied Thermal Engineering, 123, 670–681. doi: 10.1016/j.applthermaleng.2017.05.088
  4. Denisov, V. P., Zubarev, K. V., Zhuravlev, S. S. (2014). Matematicheskoe modelirovanie rabochego processa avtogreydera dlya optimizacii dliny otvala pri sluchaynom haraktere nagruzok. Vestnik SibADI, 3 (37), 72–78.
  5. Ye, M., Lin, T. (2015). Energy conservation for a motor grader by shifting the engine power curve based on fuzzy adaptive control. Advances in Mechanical Engineering, 7 (4), 168781401558211. doi: 10.1177/1687814015582116
  6. Volkov, V. P., Hrytsuk, I. V. (2015) Formuvannia optymalnoho temperaturnoho stanu transportnoho dvyhuna za rakhunok kompleksnoho kombinovanoho prohrivu. Vestnyk KhNADU, 69, 33–39.
  7. Mohamed, E. S. (2016). Development and analysis of a variable position thermostat for smart cooling system of a light duty diesel vehicles and engine emissions assessment during NEDC. Applied Thermal Engineering, 99, 358–372. doi: 10.1016/j.applthermaleng.2015.12.099
  8. Che Sidik, N. A., Witri Mohd Yazid, M. N. A., Mamat, R. (2017). Recent advancement of nanofluids in engine cooling system. Renewable and Sustainable Energy Reviews, 75, 137–144. doi: 10.1016/j.rser.2016.10.057
  9. Xu, Z., Fu, J., Liu, J., Yuan, Z., Shu, J., Tan, L. (2017). Comparison of in-cylinder combustion and heat-work conversion processes of vehicle engine under transient and steady-state conditions. Energy Conversion and Management, 132, 400–409. doi: 10.1016/j.enconman.2016.11.038
  10. Gabriel-Buenaventura, A., Azzopardi, B. (2015). Energy recovery systems for retrofitting in internal combustion engine vehicles: A review of techniques. Renewable and Sustainable Energy Reviews, 41, 955–964. doi: 10.1016/j.rser.2014.08.083

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-22

Як цитувати

Klets, D., Krasnokutsky, M., Hatsko, V., & Barun, M. (2017). Моделювання робочих процесів двигуна автогрейдера при роботі при несталому навантаженні. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7 (88), 45–50. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107128

Номер

Розділ

Прикладна механіка