Визначення величини тягової сили на осях привoдних колес самохідних машин

Автор(и)

  • Gennadii Golub Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Україна https://orcid.org/0000-0002-2388-0405
  • Vyacheslav Chuba Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Україна https://orcid.org/0000-0002-4119-0520
  • Savelii Kukharets Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна https://orcid.org/0000-0002-5129-8746

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107192

Ключові слова:

тягова сила, приводне колесо, самохідні машини, енергетичний засіб, трансмісія

Анотація

В статті наведено принципи утворення тягової сили тракторів та автомобілів. Точка прикладання тягової сила знаходиться на осі приводного колеса. Причому, величина тягової сили приблизно у два рази перевищує реактивну силу, що передається від дороги на приводне колесо. Визначення принципів утворення тягової сили дозволяє інтенсифікувати дослідження технічних та енергетичних засобів загалом та обґрунтувати принципи зменшення негативного впливу рушіїв на родючий шар ґрунту, зокрема

Біографії авторів

Gennadii Golub, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра тракторів, автомобілів і біоенергосистем

Vyacheslav Chuba, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортних технологій та засобів у АПК

Savelii Kukharets, Житомирський національний агроекологічний університет бул. Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Доктор технічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра механіки та інженерії агроекосистем

Посилання

  1. Irani, R. A., Bauer, R. J., Warkentin, A. (2011). A dynamic terramechanic model for small lightweight vehicles with rigid wheels and grousers operating in sandy soil. Journal of Terramechanics, 48 (4), 307–318. doi: 10.1016/j.jterra.2011.05.001
  2. Li, Y., Ding, L., Liu, G. (2016). Attitude-based dynamic and kinematic models for wheels of mobile robot on deformable slope. Robotics and Autonomous Systems, 75, 161–175. doi: 10.1016/j.robot.2015.10.006
  3. Barskiy, I. B., Bryuhovec, D. F., Ivanov, V. V. et. al. (1971). Konstrukciya, osnovy teorii i raschet traktorov. Moscow: Vysshaya shkola, 432.
  4. Didenko, M. K. (1975). Ekspluatatsiya mashyno-traktornoho parku. Kyiv: Vyshcha shkola, 456.
  5. Svirshchevskiy, B. S. (1958). Ehkspluataciya mashinno-traktornogo parka. Moscow: Sel'hozgiz, 660.
  6. Kut'kov, G. M. (2004). Traktora i avtomobili. Teoriya i tekhnologicheskie svoystva. Moscow: Kolos, 504.
  7. Osinenko, P. V., Geissler, M., Herlitzius, T. (2015). A method of optimal traction control for farm tractors with feedback of drive torque. Biosystems Engineering, 129, 20–33. doi: 10.1016/j.biosystemseng.2014.09.009
  8. Nguyen, V. N., Matsuo, T., Inaba, S., Koumoto, T. (2008). Experimental analysis of vertical soil reaction and soil stress distribution under off-road tires. Journal of Terramechanics, 45 (1-2), 25–44. doi: 10.1016/j.jterra.2008.03.005
  9. Favaedi, Y., Pechev, A., Scharringhausen, M., Richter, L. (2011). Prediction of tractive response for flexible wheels with application to planetary rovers. Journal of Terramechanics, 48 (3), 199–213. doi: 10.1016/j.jterra.2011.02.003
  10. Zebrowski, J. (2010). Traction efficiency of a wheeled tractor in construction operations. Automation in Construction, 19 (2), 100–108. doi: 10.1016/j.autcon.2009.09.007
  11. Kolator, B., Bialobrzewski, I. (2011). A simulation model of 2WD tractor performance. Computers and Electronics in Agriculture, 76 (2), 231–239. doi: 10.1016/j.compag.2011.02.002
  12. Yang, Y., Sun, Y., Ma, S. (2014). Drawbar pull of a wheel with an actively actuated lug on sandy terrain. Journal of Terramechanics, 56, 17–24. doi: 10.1016/j.jterra.2014.07.002
  13. Ghotbi, B., Gonzalez, F., Kovecses, J., Angeles, J. (2016). Mobility evaluation of wheeled robots on soft terrain: Effect of internal force distribution. Mechanism and Machine Theory, 100, 259–282. doi: 10.1016/j.mechmachtheory.2016.02.005
  14. Ding, L., Gao, H., Deng, Z., Nagatani, K., Yoshida, K. (2011). Experimental study and analysis on driving wheels’ performance for planetary exploration rovers moving in deformable soil. Journal of Terramechanics, 48 (1), 27–45. doi: 10.1016/j.jterra.2010.08.001
  15. Antonov, A. P., Antyshev, N. M., Bannik, A. P., Mazepov, N. F., Peysahovich, B. I. (1979). Tyagovye harakteristiki sel'skohozyaystvennyh traktorov. Moscow: Rossel'hozizdat, 240.
  16. Habardin, S. V., Shishkin, A. V. (2013). Rezul'taty opredeleniya mekhanicheskogo KPD transmissii pri tyagovyh ispytaniyah traktorov v processe troganiya s mesta pod nagruzkoy. Vesnik IrGSKHA, 52, 128–134.
  17. Holub, H. A., Chuba, V. V. (2013). Vyznachennia tiahovoi syly enerhozasobiv pry roboti na dyzelnomu biopalyvi. Mekhanizatsiya ta elektryfikatsiya silskoho hospodarstva, 2 (98), 135–145.
  18. Dospekhov, B. A. (1985). Metodika polevogo opyta (s osnovami statisticheskoy obrabotki rezul'tatov issledovaniy). Moscow: Agropromizdat, 351.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-22

Як цитувати

Golub, G., Chuba, V., & Kukharets, S. (2017). Визначення величини тягової сили на осях привoдних колес самохідних машин. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(7 (88), 50–56. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.107192

Номер

Розділ

Прикладна механіка