Експериментальне підтвердження теорії впровадження стикованого виконання хребтової балки вагонів-окатишевозів
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.109588Ключові слова:
транспортна механіка, вантажні вагони, несучі системи, ресурсозбереження, напружено-деформований стан, випробуванняАнотація
Представлені результати, а також особливості проведених теоретичних та експериментальних досліджень з впровадження стикованого виконання хребтової балки вагонів-окатишевозів. Практична реалізація запропонованих рішень дозволяє знизити собівартість виготовлення таких вагонів на 10 %. Отримані результати повністю підтверджують конструктивну ефективність стикованого виконання хребтової балки вагонів-окатишевозів на протязі встановленого п’ятнадцятирічного строку їх служби
Посилання
- Butko, T. V., Prokhorchenko, A. V., Kyman, A. (2015). Formalization of the technology of arranging tactical group trains. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (76)), 38–43. doi: 10.15587/1729-4061.2015.47886
- Panchenko, S. V., Butko, T. V., Prokhorchenko, A. V., Parkhomenko, L. O. (2016). Formation of an automated traffic capacity calculation system of rail networks for freight flows of mining and smelting enterprises. Naukovyi Visnyk – Bulletin of the National Dnipropetrovsk Mining University, 2, 93–99.
- Fomin, O. (2015). Improvement of upper bundling of side wall of gondola cars of 12-9745 model. Metallurgical and Mining Industry, 1, 45–48.
- Kelrykh, М., Fomin, О. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Metallurgical and Mining Industry, 6, 64–67.
- Niezgoda, T., Krasoń, W., Stankiewicz, M. (2015). Simulations of motion of prototype railway wagon with rotatable loading floor carried out in MSC Adams software. Journal of KONES. Powertrain and Transport, 19 (4), 495–502. doi: 10.5604/12314005.1138622
- Gorbunov, M., Domin, R., Kovtanec, M., Kravchenko, K. (2016). The multifunctional energy efficient method of cohesion control in the "wheel-braking pad-rail" system. Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej, 115–126.
- Sapronova, S., Tkachenko, V., Kramar, N., Voron’ko, A. (2008). Regularities of shaping of a wheel profile as a result of deterioration of the rolling surface in exploitation. International Scientific Journal, 3 (4), 47−57.
- Lovskaya, A., Ryibin, A. (2016). The study of dynamic load on a wagon-platform at a shunting collision. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (7 (81)), 4–8. doi: 10.15587/1729-4061.2016.72054
- Myamlin, S., Lingaitis, L. P., Dailydka, S., Vaičiūnas, G., Bogdevičius, M., Bureika, G. (2015). Determination of the dynamic characteristics of freight wagons with various bogie. Transport, 30 (1), 88–92. doi: 10.3846/16484142.2015.1020565
- Gorbunov, N., Kravchenko, E., Demin, R., Nogenko, O., Prosvirova, O. (2013). Аnalysis of the constructive features of railway brakes and methods of improving the process of their functioning. ТЕКА Commission of Motorization and Power Industry in Agriculture, 13 (5), 63–67.
- Tartakovskyi, E., Gorobchenko, O., Antonovych, A. (2016). Improving the process of driving a locomotive through the use of decision support systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80198
- TU У 35.2.-01124454-035:2005. Hopper carriages for pellets and agglomerate of model 20-9749. Technical requirements (2005). Kyiv.
- Fomin, O. V. (2015). Increase of the freight wagons ideality degree and prognostication of their evolution stages. Scientific Bulletin of National Mining University, 3, 68–76.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Oleksiy Fomin, Ivan Kulbovskiy, Elena Sorochinska, Svitlana Sapronova, Olga Bambura
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.