Експериментальне підтвердження теорії впровадження стикованого виконання хребтової балки вагонів-окатишевозів

Автор(и)

  • Oleksiy Fomin Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0003-2387-9946
  • Ivan Kulbovskiy Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0002-5329-3842
  • Elena Sorochinska Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0003-2477-1275
  • Svitlana Sapronova Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0002-1482-1665
  • Olga Bambura Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071, Україна https://orcid.org/0000-0002-8602-5086

DOI:

https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.109588

Ключові слова:

транспортна механіка, вантажні вагони, несучі системи, ресурсозбереження, напружено-деформований стан, випробування

Анотація

Представлені результати, а також особливості проведених теоретичних та експериментальних досліджень з впровадження стикованого виконання хребтової балки вагонів-окатишевозів. Практична реалізація запропонованих рішень дозволяє знизити собівартість виготовлення таких вагонів на 10 %. Отримані результати повністю підтверджують конструктивну ефективність стикованого виконання хребтової балки вагонів-окатишевозів на протязі встановленого п’ятнадцятирічного строку їх служби

Біографії авторів

Oleksiy Fomin, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Доктор технічних наук, доцент

Кафедра «Вагони та вагонне господарство»

Ivan Kulbovskiy, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Будівельні конструкції та споруди»

Elena Sorochinska, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Кандидат історичних наук, доцент

Кафедра «Екологія та безпека життєдіяльності»

Svitlana Sapronova, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Доктор технічних наук, професор

Кафедри вагонів та вагонного господарства

Olga Bambura, Державний університет інфраструктури та технологій вул. Кирилівська, 9, м. Київ, Україна, 04071

Кандидат фізико-математичних наук, доцент

Кафедра «Теоретична та прикладна механіка»

Посилання

  1. Butko, T. V., Prokhorchenko, A. V., Kyman, A. (2015). Formalization of the technology of arranging tactical group trains. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (76)), 38–43. doi: 10.15587/1729-4061.2015.47886
  2. Panchenko, S. V., Butko, T. V., Prokhorchenko, A. V., Parkhomenko, L. O. (2016). Formation of an automated traffic capacity calculation system of rail networks for freight flows of mining and smelting enterprises. Naukovyi Visnyk – Bulletin of the National Dnipropetrovsk Mining University, 2, 93–99.
  3. Fomin, O. (2015). Improvement of upper bundling of side wall of gondola cars of 12-9745 model. Metallurgical and Mining Industry, 1, 45–48.
  4. Kelrykh, М., Fomin, О. (2014). Perspective directions of planning carrying systems of gondolas. Metallurgical and Mining Industry, 6, 64–67.
  5. Niezgoda, T., Krasoń, W., Stankiewicz, M. (2015). Simulations of motion of prototype railway wagon with rotatable loading floor carried out in MSC Adams software. Journal of KONES. Powertrain and Transport, 19 (4), 495–502. doi: 10.5604/12314005.1138622
  6. Gorbunov, M., Domin, R., Kovtanec, M., Kravchenko, K. (2016). The multifunctional energy efficient method of cohesion control in the "wheel-braking pad-rail" system. Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej, 115–126.
  7. Sapronova, S., Tkachenko, V., Kramar, N., Voron’ko, A. (2008). Regularities of shaping of a wheel profile as a result of deterioration of the rolling surface in exploitation. International Scientific Journal, 3 (4), 47−57.
  8. Lovskaya, A., Ryibin, A. (2016). The study of dynamic load on a wagon-platform at a shunting collision. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (7 (81)), 4–8. doi: 10.15587/1729-4061.2016.72054
  9. Myamlin, S., Lingaitis, L. P., Dailydka, S., Vaičiūnas, G., Bogdevičius, M., Bureika, G. (2015). Determination of the dynamic characteristics of freight wagons with various bogie. Transport, 30 (1), 88–92. doi: 10.3846/16484142.2015.1020565
  10. Gorbunov, N., Kravchenko, E., Demin, R., Nogenko, O., Prosvirova, O. (2013). Аnalysis of the constructive features of railway brakes and methods of improving the process of their functioning. ТЕКА Commission of Motorization and Power Industry in Agriculture, 13 (5), 63–67.
  11. Tartakovskyi, E., Gorobchenko, O., Antonovych, A. (2016). Improving the process of driving a locomotive through the use of decision support systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (3 (83)), 4–11. doi: 10.15587/1729-4061.2016.80198
  12. TU У 35.2.-01124454-035:2005. Hopper carriages for pellets and agglomerate of model 20-9749. Technical requirements (2005). Kyiv.
  13. Fomin, O. V. (2015). Increase of the freight wagons ideality degree and prognostication of their evolution stages. Scientific Bulletin of National Mining University, 3, 68–76.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Fomin, O., Kulbovskiy, I., Sorochinska, E., Sapronova, S., & Bambura, O. (2017). Експериментальне підтвердження теорії впровадження стикованого виконання хребтової балки вагонів-окатишевозів. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(1 (89), 11–18. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.109588

Номер

Розділ

Виробничо-технологічні системи