Розробка підсистеми прогнозування системи управління маркетинговою інформацією на промисловому підприємстві
DOI:
https://doi.org/10.15587/1729-4061.2017.111547Ключові слова:
маркетингова інформація, система управління маркетинговою інформацією, типи прогнозів, методи прогнозуванняАнотація
Досліджено тенденції розвитку промислових ринків та стан наукової думки щодо визначення поняття «система управління маркетинговою інформацією». Встановлено необхідність модернізації класичної концепції побудови системи управління маркетинговою інформацією промислового підприємства. Розроблені класифікація інформації, яка надходить у підсистему прогнозування та типів прогнозів, які можуть бути отримані в підсистемі прогнозування системи управління маркетинговою інформацією промислового підприємства
Посилання
- Malhotra, N. K., Birks, D. F. (2007). Marketing Research: An Applied Approach. Prentice Hall/Financial Times, 835.
- Churchill, G. A., Iacobucci, D. (2005). Marketing Research: Methodological Foundations. Thomson/South-Western, 697.
- Evans, J. R., Berman, B. (2005). Marketing in the 21st Century. Cincinnati, Ohio: Atomic Dog Publishing, 628.
- Gates, B. (1999). Business @ the Speed of Thought: Using a Digital Nervous Sistem. New York: Warner Books, 166.
- Kotler, P. T., Keller, K. L. (2011). Marketing Management. Hardcover, 668.
- Kourentzes, N., Rostami-Tabar, B., Barrow, D. K. (2017). Demand forecasting by temporal aggregation: Using optimal or multiple aggregation levels? Journal of Business Research, 78, 1–9. doi: 10.1016/j.jbusres.2017.04.016
- Athanasopoulos, G., Hyndman, R. J., Kourentzes, N., Petropoulos, F. (2017). Forecasting with temporal hierarchies. European Journal of Operational Research, 262 (1), 60–74. doi: 10.1016/j.ejor.2017.02.046
- Guo, F., Diao, J., Zhao, Q., Wang, D., Sun, Q. (2017). A double-level combination approach for demand forecasting of repairable airplane spare parts based on turnover data. Computers & Industrial Engineering, 110, 92–108. doi: 10.1016/j.cie.2017.05.002
- Lessmann, S., Voß, S. (2017). Car resale price forecasting: The impact of regression method, private information, and heterogeneity on forecast accuracy. International Journal of Forecasting, 33 (4), 864–877. doi: 10.1016/j.ijforecast.2017.04.003
- Garcia, M. G. P., Medeiros, M. C., Vasconcelos, G. F. R. (2017). Real-time inflation forecasting with high-dimensional models: The case of Brazil. International Journal of Forecasting, 33 (3), 679–693. doi: 10.1016/j.ijforecast.2017.02.002
- Bergman, J. J., Noble, J. S., McGarvey, R. G., Bradley, R. L. (2017). A Bayesian approach to demand forecasting for new equipment programs. Robotics and Computer-Integrated Manufacturing, 47, 17–21. doi: 10.1016/j.rcim.2016.12.010
- Zelenkov, Y., Fedorova, E., Chekrizov, D. (2017). Two-step classification method based on genetic algorithm for bankruptcy forecasting. Expert Systems with Applications, 88, 393–401. doi: 10.1016/j.eswa.2017.07.025
- Jiang, S., Chin, K.-S., Wang, L., Qu, G., Tsui, K. L. (2017). Modified genetic algorithm-based feature selection combined with pre-trained deep neural network for demand forecasting in outpatient department. Expert Systems with Applications, 82, 216–230. doi: 10.1016/j.eswa.2017.04.017
- Mirakyan, A., Meyer-Renschhausen, M., Koch, A. (2017). Composite forecasting approach, application for next-day electricity price forecasting. Energy Economics, 66, 228–237. doi: 10.1016/j.eneco.2017.06.020
- Bui, L. T., Truong Vu, V., Huong Dinh, T. T. (2017). A novel evolutionary multi-objective ensemble learning approach for forecasting currency exchange rates. Data & Knowledge Engineering. doi: 10.1016/j.datak.2017.07.001
- Kuo, R. J., Chen, C. H., Hwang, Y. C. (2001). An intelligent stock trading decision support system through integration of genetic algorithm based fuzzy neural network and artificial neural network. Fuzzy Sets and Systems, 118 (1), 21–45. doi: 10.1016/s0165-0114(98)00399-6
- Yang, M.-S., Lin, T.-S. (2002). Fuzzy least-squares linear regression analysis for fuzzy input–output data. Fuzzy Sets and Systems, 126 (3), 389–399. doi: 10.1016/s0165-0114(01)00066-5
- Seraya, O. V., Demin, D. A. (2012). Linear Regression Analysis of a Small Sample of Fuzzy Input Data. Journal of Automation and Information Sciences, 44 (7), 34–48. doi: 10.1615/jautomatinfscien.v44.i7.40
- Cebeci, U. (2009). Fuzzy AHP-based decision support system for selecting ERP systems in textile industry by using balanced scorecard. Expert Systems with Applications, 36 (5), 8900–8909. doi: 10.1016/j.eswa.2008.11.046
- Shavranskyi, V. M. (2012). Using fuzzy logic in support systems decision complications during drilling. Technology audit and production reserves, 4 (1 (6)), 35–36. doi: 10.15587/2312-8372.2012.4782
- Li, D.-F. (2005). Multiattribute decision making models and methods using intuitionistic fuzzy sets. Journal of Computer and System Sciences, 70 (1), 73–85. doi: 10.1016/j.jcss.2004.06.002
- Holt, C. C. (2004). Forecasting seasonals and trends by exponentially weighted moving averages. International Journal of Forecasting, 20 (1), 5–10. doi: 10.1016/j.ijforecast.2003.09.015
- Winters, P. R. (1960). Forecasting Sales by Exponentially Weighted Moving Averages. Management Science, 6 (3), 324–342. doi: 10.1287/mnsc.6.3.324
- Box, G. E., Jenkins, G. M., Reinsel, G. C. (1994). Time Series Analysis, Forecasting and Control. NJ.: Prentice Hall, Englewood Clifs, 379.
- Mandelbrot, B. (1972). Statistical Methodology for Non-Periodic Cycles: From the Covariance to R/S Analysis. Annals of Economic and Social Measurement, 1 (3), 259–290.
- Mandelbrot, B. B., Hudson, R. L. (2004). The (mis)behavior of markets: a fractal view of risk, ruin and reward. N.Y.: Basic Books, 352.
- Peters, E. E. (1994). Fractal market analysis: applying chaos theory to investment and economics. John Wiley &Sons, Inc, 336.
- Yankovyi, O. H., Yashkina, O. I. (2006). Prohnozuvannia vzaiemopoviazanykh pokaznykiv sotsialno-ekonomichnoho rozvytku Ukrainy. Statystyka Ukrainy, 3, 61–66.
- Zadeh, L. (1965). Fuzzy Sets. Information and Control, 8 (3), 338–353.
- Raskin, L. G., Seraya, O. V. (2008). Nechetkaya matematika. Kharkiv: Parus, 352.
- Dyubua, D., Prad, A. (1990). Teoriya vozmozhnostey. Prilozhenie k predstavleniyu znaniy v informatike. Moscow: Radio i svyaz', 286.
- Raskin, L., Sira, O. (2016). Method of solving fuzzy problems of mathematical programming. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5 (4 (83)), 23–28. doi: 10.15587/1729-4061.2016.81292
- Pawlak, Z. (1982). Rough sets. International Journal of Computer & Information Sciences, 11 (5), 341–356. doi: 10.1007/bf01001956
- Raskin, L., Sira, O. (2016). Fuzzy models of rough mathematics. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (4 (84)), 53–60. doi: 10.15587/1729-4061.2016.86739
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Mykhailo Oklander, Tatyana Oklander, Irina Pedko, Oksana Yashkina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.
Ліцензійний договір – це документ, в якому автор гарантує, що володіє усіма авторськими правами на твір (рукопис, статтю, тощо).
Автори, підписуючи Ліцензійний договір з ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР», мають усі права на подальше використання свого твору за умови посилання на наше видання, в якому твір опублікований. Відповідно до умов Ліцензійного договору, Видавець ПП «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не забирає ваші авторські права та отримує від авторів дозвіл на використання та розповсюдження публікації через світові наукові ресурси (власні електронні ресурси, наукометричні бази даних, репозитарії, бібліотеки тощо).
За відсутності підписаного Ліцензійного договору або за відсутністю вказаних в цьому договорі ідентифікаторів, що дають змогу ідентифікувати особу автора, редакція не має права працювати з рукописом.
Важливо пам’ятати, що існує і інший тип угоди між авторами та видавцями – коли авторські права передаються від авторів до видавця. В такому разі автори втрачають права власності на свій твір та не можуть його використовувати в будь-який спосіб.